Daha şurda bir ay önce geldi ha geleceksin diye yollarını gözledik , gözlerimiz semada hilali aradı,çıktı ha çıkacak diye bir heyecan bir şefkat , huzur doğdu nurun doğdu şu günahkâr yüreğimize , kirler tozları aldık, temizlik yaptık seni temiz ağarlamak için çünkü senden üstün hiç bir misafir ağarlamadık.
 
Geldiğin günden bu yana gülden kokunu aldım gönlümü verdim sana sevgili. 
Ve bir gelişin vardı boş gelmedin eli dolu geldin, bereketle geldin, nice dolu dolu ibretler ile geldin ,cennet müjdesi ile geldin sultanım.

Gelişin evimize huzur oldu,fakir fukaranın sofrası ,yetimin öksüzün yüreğini okşayan ılık bir yel oldun ve asilere azap oldun,  bize açın halini hatırlattın , üstümüze esen rahmet rüzgarı oldun, dargınlara ve  küskünlere kapıları açtırdın  sevgili.

Hele bir gecen vardi sevgili Hz  Cebrail "in emrinden tüm dünyayı kuşatan nice sayısız melekler getirdin bize , bizim için Hakk'a niyazda bulunsunlar diye,, Şeytanı bağladın bizimle başbaşa kalmak için sevgili. 

Sen geldin nefsimize bir tokat vurduk , kattı yüreğimizin merhemi oldun damağımıza farklı bir lezzet katın bereket ile geldin, sen gecelerimize nur, uykularımıza sır, gönül sarayimiza bülbülleri kıskandıran bir gülistan oldun , raflarda tozlanmış Kur 'an'ı hatırlatın sayende hatimler indirdik, kara defterimize bir gümüş cila çektin sevgili.

Akşama kadar dedikodu gıybet  dolu şu kemiksiz dillere mühür oldun, harama bakmakta korkmayan gözlere perde oldun, ellerimizi ayağımızı kirli yollardan arındırdın, azgın nefsimize bir tokat vurduk sevgili. 

Sevdana layıkmıyız bilmiyorum âmâ bari getirdiğin rahmeti sükuneti,ve merhameti, hoşgörüyü yayalım seni kıskanan ayların kalan on birine sevgili.
Ve doyamadan gidiyorsun şimdiden başladık özlemeye. 

Memnun olarak ayrılıp gidiyormusun acep, yoksa küsmüş bir haldemi gidiyorsun,  sen bize layık olarak geldin de biz sana layık olduk mu acaba sevgili. 

Çünkü biz pidesiz  etsiz butsuz iftarımızı yemez iken ah benim peygamberim iki cihan serverim günlerce evinden yemek pişmezdi, iftar için yiyecek bişey bulamaz iken Sadece bir hurma ile sahur yapardı ,, 
Biz suyu beğenmez olduk soframızın  etrafına her çeşit meşrubatlar dizdik  Hz Hacer annemizin çölün ortasında çırpına çırpına yavrusu İsmail'e bir yudum su için sağa sola koşuşturduğunu unuttuk,,Biz sofrada enva-i çeşit çeşit yiyecek doldururken nice Müslüman kardeşlerimiz açlıkta ölenleri bile unuttuk,,,Biz bunları hiç düşünmedik,,,  bir iki çeşit yemekle yetinmedik,, bir kişilik oruç tuttuk iki kişilik yemek yedik ve oruç tuttuğumuzu zannetik, ,aza kanaat etmeyen bir ümmet olduk,, varlikta şımardık  şükür zikiri unuttuk,,biliyorum şimdi gelse peygamberim vallahi yüzümüze bakmaz.

Sen geldin bir nebze olsun biraz toparlanmaya başladık kendimize çekim düzen verdik kafamızda, içimizde ve yüzümüzde derin izlerini bırakarak yuregimize bir damla rahmet göz yaşı bıraktın bizi bir düşmanın esirinden kurtardın ki bizi tekrar nefsimizle başbaşa bırakıp nereye gidiyorsun sevgili..
 
Sensiz tekrar başa döneceğiz, tekrar gıybetler haramlar kul hakkını hiçe sayacağız, kin, grurumuz ,nefretimiz, küskünlüğümüz ve dargınlığimız devam edecek sevgili.

Şimdi Onbir ayların ardında hüzünle  gidişini izliyorum, bizden memnunmusun sevgili inşallah memnun oldun, biz seni tuttuk sende tut bizi, Allah’a kullarından memnun kaldım de sevgili deki selamete çıkalım.

Belki hakkı ile kadrin bilmedik, bilenkere ne mutlu pek çok kusurlar eyledik, kusurlarını pişman olup tevbe edene ne mutlu, nâdim olup tövbe ettik, inşallah tertemiz bir sayfa açılır bu mahzun gönüllere , tertemiz bir sayfa açılsın işte Bayramınız o zaman bayram olur. 
Seni hakkı ile yad edene ne mutlu,
Seni içden yürekten tutan bu kardeşlerimizi yüzünü kara çıkartma sevgili..

Ne olur yarın hakk'ın Huzurunda bizden davacı olma şahit ol şahit ol sevgili.
Nolur bizi sensiz bırakma Onbir ay sonra seni görüp göremeyeğimiz muamma.!

Rabbim seni tekrardan göndereceği günü bekliyoruz, 
Son sahur son iftar elveda sultanım elveda sevgili.
Ey mübarek Kur’an ay-ı gönüllere ğufran dertlere şaduman ihsan ay-ı ey sevgili üzülerek nemli gözlerimle güle güle diyorum.

Güle güle Selâm olsun sana ey sultanım Feyzinden bereketinden nasibini alanlarda eylesin Rabbim, Rahmeti keremi bol olan Erhame RAHİMDİR..

Fatma Alageyik
( Bizi Bize Bırakıp Nereye Gidiyorsun Sevgili. başlıklı yazı Fatma Bacı tarafından 12.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.