25 Mayıs 2021
Salı

Matmazel Cımbız

Ulaşmak istediğim ruhumun derinliklerinde bulunan mahsen. Beni anlamakta zorluk çekiyor olabilirsin. Keza amacım; yeniden zincirlerimi kırarak, ortaçağda esir kalan beynime rönesansı ilan etmesi ve kurtulması için sebatkar birkaç adım atmasını söylemek.
Bilime ve sanata olan inancımla, karanlıktan bir nefeste aydınlığın şefkatli kollarına sığınmak. Niyetim ise düşünme eylemini yerine getirebilmek. 

Yazmak benim için suya atılan bir taşın yarattıkları kadar sonsuz sayıda esin dalgacıkları oluşturmasına izin vermek gibi. İlkeler edinip içselleştirdiğim tüm şiirlerimle  okuduğum onca kitapla Leonardo da Vinci'nin sınırsız yaratıcılığının bir buğday tanesi kadar da olsa, içimde büyüyüp dallanıp, budaklanması. Değerli dostum sanırım yeterince anlatabildim hislerimi.

Ve sen matmazel yanımda olmasan da bana yeniden güç verdin. Dönmen umuduyla bekliyorum...

H. Çiğdem Deniz
( Matmazel Cımbız başlıklı yazı çitlembik tarafından 25.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.