26 Mayıs 2021
Çarşamba

Matmazel Cımbız

Bazen hissettiklerimi paylaşırken diğer yandan da yaşadığımız yer hakkında sana bilgiler vermek istiyorum. Dört yıl önce emekli olup memleketimize yerleştik. Zaman öyle zabt edilmez bir ırmak gibi akıp gidiyor ki, çok kez hırpalanmış olduğumun farkına varıyorum. Bu korona günlerinde Balıkesir'de bahar çiçekleri gözlerden ırak açarken, ne bir insan eli değiyor yapraklarına ne de güneşin doğuşunu ve batışını keyifle seyre dalanlar koşuyor çayırlara, ormanlara.

Değerli dostum doğa belki de bu durumdan oldukça memnundur, biz insanoğlu kıymetini bildik mi? Ekoloji bilimcisi olmaya illaki gerek var mı? bir nebze farkındalık yeter.

Her zaman yaptığın gibi yavaşça kulağıma fısıldıyorsun "başaracaksın". Sanki rüzgârın önüne katıp getirdiği bir hediyesin. Gülmeyi unutan bu kadın için...

H. Çiğdem Deniz
( Matmazel Cımbız başlıklı yazı çitlembik tarafından 26.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.