27 Mayıs 2021
Pazar

Yeniden merhaba Matmazel Cımbız

Sana daha önce de bahsettiğim gibi Balıkesir'de bir avuç insan bir araya geldi ve bir kitap kulübü oluşturdu. Hiç ayrım yapmadan her türlü kitabı okuyup, onun üzerinden yorumlar yaparak bir nebze de olsa hayatın içinde âdeta nefes alıyoruz. Bunun yanısıra da hiç bitip tükenmeyen cahilliğimizden kurtuluyoruz.

Şaşırmakta haklısın, içimde hissettiğim büyük boşluğun ne olduğunu bilmeme rağmen bir türlü nasıl cesaretimi toplayıp ilk adımımı atacaktım. Artık kendi kanatlarıyla uçan evlatlarımızı uzaktan seyretme zamanı gelmişti. Ya bugünlere hazırlamış mıydım kendimi?
İşte o an fırsatı değerlendirmekte tereddüt etmedim ve şimdi benimle gurur duyan çocuklarım ile kocam var. 

Geçen mektubumda şikayetlenip biraz da mızmızlandım. Lâkin sen bana bakma, bazen hiç istemediğimiz şekilde kırıyoruz en sevdiklerimizi. Sonra gönül almak için tüm çabaları sarf ediyoruz.

Her neyse lafı gene uzattım geçen gün sana selâm söyleyen güce güç katan Hafize hocamdan başlayarak  arkadaşlarımı tanıtmak istiyorum. Hafize ile Ayşe hocam eşine zor rastlanan edebiyat öğretmenlerinden. Ayşe o hassas ruhunun yanısıra çılgın bir kadın. Gülseren ablam çoğumuzun ortak çabası gibi sesiyle ve resimleriyle kendini ispatlamış biri, dünya tatlısı. Cemile hanım herkesin parmakla göstereceği kadar iyi bir anne ve dost. Anıl kanun sanatçısı ve bu arada oldukça iyi bir şair. Rahime ilk kitabını çıkardı ve şu anda çalışmalarına hızla devam ediyor. İbrahim bey genel olarak dinlemiyi sevenlerden. Tülin hanım ile birbirimizi yeni tanıyoruz. İşte böylece arkadaşlarımızla eni konu oturup konuşuyoruz Matmazel Cımbızcığım.

Matmazel senin ise iyi ve mutlu olduğunu düşünerek içimi ferah tutuyorum.
Yarınlara bereberce devam etme umuduyla seni kucaklıyorum.

H. Çiğdem Deniz
( Matmazel Cımbız başlıklı yazı çitlembik tarafından 27.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.