Çok önemlidir, hatta hayat memat meselesi de diyebiliriz. Hiç bir konuda ipin ucunu kaçırmamak lazım. Hayır oldu da kaçırdınız, bir daha yakalamak inanın çok kolay bir olay değildir. İnce iplerde ve kalın iplerde tabi ki ipin ucunu kaçırma olayı biraz daha faklıdır, birbirinden değişiklik gösterir...


Bir İngiliz Sicimi vardır bilirsiniz. ''Asılırsan bile İngiliz sicimi ile asıl.'' diye de beylik bir veciz söz vardır. İp, İngiliz ipi ise onun ucunu bile kaçırmamak lazım. Ha şöyle de bir durum var, ''İpin ucu ...uşt'' un elinde ise, o zaman kaçırabilirsiniz ipin ucunu, o ..uştlar da ipin ucunu kaçırdınız diye, size bir dolu sitemler etseler de kafanıza takmayın sakın.


Arkadaşlarınız ile dostlarınız ile ilişkilerinizde ipin ucunu kaçırmamak çok önemlidir. Arkadaş vardır, kardeşten öte, arkadaş vardır mesafelisinizdir, arkadaş vardır nabza göre şerbet vermek gerekir. Sevgi saygı çerçevesinde yürütülür ilişkiler...


Bir şey içerken, ipin ucunu kaçırmak en tehlikeli durumlardan birisidir. Dağıtırsınız, önce masayı, sonrada yanınızda oturanların moralini, bir an da yerle bir edersiniz, o yere düşen morallerinde sonra yerine gelmesi zor olur, tamir edilmesi mümkün olmayan durumlar ortaya çıkar... Hiç bir alkol, bilirsiniz şişede durduğu gibi durmaz...


Pikniklerde halat çekme oyunu oynuyorsanız ki aslında onunda özü iptir bilirsiniz, sakın kaçırmayın ipin ucunu, yere düşer yuvarlanırsınız maazallah...


Rabbimiz, yaratıcımız Allah cc. de bir ayeti kerime de şöyle buyuruyor biz insanlara... ''Hep birlikte Allah’ın ipine sımsıkı yapışın; bölünüp parçalanmayın. Allah’ın size olan nimetini hatırlayın.'' ALİ İMRAN-103 İpsiz sapsızların bütün dünya üzerinde cirit attığı bir dönemde, en sağlam ip de Allah'ın ipi, Kur'an olsa gerek...

( İpin Ucunu Kaçırmak İstemiyorsanız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.