Siz de meşhur musunuz? Değil misiniz, olsun ben de değilim çok şükür, ama hayatımızda bir dolu meşhur varmış hem ünlülerden hem de ünsüzlerden. Bakalım neleri ile meşhurlarmış.

Çok önemli bir şahsiyet Şeyma Subaşı hanım, Mısırlı milyarderle, özel jetle, yüzükle meşhurmuş. Şener Şen ağabeyimiz, kendisine layık bir rol bulamamasıyla meşhurmuş. Aleyna Tilki hanım kızımız, çabuk büyümesiyle meşhurmuş. Aziz Yıldırım hep haklı çıkmasıyla bayağı bir meşhurmuş. Serdar Ortaç beyefendi kumar tutkusunun zararlarıyla meşhurmuş... Erkan Petekkaya yazıp yazıp sildiği mesajlarla meşhurmuş...

O meşhurlar zaten meşhurdu öncenden de  bir de benim halkımın içinden çıkan, her ne kadar onlar gibi tanınmasa da meşhur olan, hem de çok meşhur olan bir dolu insan var...

İsmail Ağabey var mesela, asgari ücret ile tek başına ailesinden kimsede çalışmadığı halde, evini geçindiren bir vatandaşımız, o kadar meşhur ki millet bunu nasıl başardığını hala çözebilmiş değil. Ekonomi Fakültelerinde ders olarak okutuluyor zaman zaman İsmail Ağabeyin bu ekonomik dehası.

Bundan başka Mehmetçik Mehmetlerimiz var. Cesareti ile, gözü pekliği ile, korkusuzluğu ile meşhurlar...

Meşhur magandalarımız var, savunmasız kadınları dövmeyi bir halt sanan, dövdükten sonrada iki yıl paşa paşa yatar çıkarım diye geyik yapan. Yasak olduğu halde gizli gizli kumar oynayan, yakalanınca da pişmiş kelle gibi kameralara sırıtan, daha önce meşhur olmasalar da, yakalanınca medyatik olan bir dolu ipsiz sapsız meşhurlarımız var...

Velhasıl geçmişte de günümüzde de bizim memlekette meşhurlar bitmez. Okul bitirmeden şarkıcı da olurlar, dizilere oyuncu da olurlar, türkücüde  olur millet... Yeter ki Allah önce yürü ya kulum, sonrada koş ya kulum, desin... Önce yürürler, sonra koşarlar, ayakları takıldı mı, tökezlediler mi de düşerler, düştükleri zamanda kimseler kalmaz yanlarında...
( Neleriyle Meşhurlarmış başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.