İKİ KARDEŞİN HİKAYESİ

iki kardeş birbirlerini Öyle seviyorlarmış ki .  yan yana olmadıkları zaman. Sanki nefes alamıyorlarmiş. 
Bir birlerine Bağlılık onlar için bu hayattaki  en değerlişeyleriymiş araları açılmasın diye . 
sevgilisi bile olmamış O iki genç KARDEŞİN 
   birbirlerini o kadar seviyorlarmış ki   herkes Kıskanır mış 
onları gördükleri zaman  imrenirmiş bu nasıl bir kardeşliktir diye   hep beraber El ele tutuşup sanki bulutların üstünde  gibi gezerlermiş 
Mutluluktan kahkahaları duyanlar derdini sıkıntısını unuturlar mış  bu iki gencin . Huzur evlerine gidip kitap okurlar yaşlı teyzele amcalarla sohbet edip dertlerini dinlerler miş başlarından geçen ilginç olayları öyle heyecanlarak  antırmışlar gözlerinin içleri paralar mış iki genç kardeşlerin kırlarda papat ya toplayıp götürürlermiş mahalledeki yaşlı insanlara o kadar kocaman yürekleri varmışki yollarını gözlermiş insanlar onların.   bir gün Abi kötü bir hastalığa yakalandığını öğrenir  gücü kendisine bile yetecek halde değildir.   tedavinin  çok uzun süreceğini anlamıştır. 


kız kardeşi abisine destek olmak için elinden geleni yapmış. Onu hiç yanlız bırak mamış. 
abi Baştan bu tedaviyi kabul etmemiştir. 
Kardeşinin  hayattı  bir anda simsiyah bulutlarla kaplanmış güneşi batmış hüzünler ağır başmıştır    kardeşinin üzüldüğünü gören abi   ve kardeşinin de ısrarıyla bu tedaviyi kabul etmiş. uzun bir Zorlu yol vardı önlerinde. 



ama bu ayrılmaları  için engel değildir. 
abinin tedavilerine başladıktan sonra. Herşey güzel giderken. tedavi başarılı  cevap verirken. 
bir gün kız kardeşinin kaza yaptığını duyan abi. hastalığı tekrar başa dönmüştür .   kız kardeşin Durumu ağır olunca . abi de tedaviyi kabul etmemiş. İlaçlarını içmemiş doktorları reddetmiş. 
Bir gece rüyasında kız kardeşini gören abi 
Ben iyleşicem abim deyip seni bırakmıyacağım sen dayanıklı olmalısın çünkü ikimizde düşersek bir birimizi kaldıramıyız  sen iyi ol canım abim demiş. hemen abi kan ter içinde kalmış yataktan allel acele giyinip yola düşer varır kardeşinin yanına. 
Doktorlar ile konuşur kız kardeşinin kurtulma şansının olduğuna  duyan abi.

tekrar tedaviyi kabul eder. ve  uzun bir süreçte kardeşi cevap veremez yapılan müdalelere  halsızdır zayıflamış beslenemez yavaş yavaş ermektedir bir mum misali . Abi tekrar tedavisini yarıda bırakır ve kararlıdır. 

Böylece durumunun kötüye gitmesine sebep  o kadar çaresizdir ki abi aldığı ilaçlar bedenine ağır gelip bir gün abi  ve en sonunda abi toprağa gider   Kız bu durumda hala bitkisel hayatta olup. bu iki gencin Ailesi  çaresizdir. düşünerek bir karara varır.  


bu hayatta Kavuşamadık larını anlayan iki genç  kardeşin.  Cennette beraber buluşacak larına inandıkları için kızın bu kadar beklemesine gönülleri razı olmaz. yaşamını yitirmesine onay  verilir. iki genç maalesef toprağa  gider ama Mezarlığı dahil birbirlerinden ayrılmadan aynı yerde yan yana gömülür. 


ALLAH RAHMET EYLESİN



Tarif. 05 08 2020




YAZAR Mustafa Arslan.



                                        İMZA :
( İki Kardeşin Hikayesi başlıklı yazı Arslan şair tarafından 9.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.