ÇETELE'ŞENLER
Çetele kertik atmak sureti ile hesap tutmak yöntemidir.. Bazen zaruretten bazende daha kolayı olmadıgı için bu yola muracaat edilir.. Cezaevi de zaman mefhumunu yitiren mahkum, duvara gün işaretleme yaparak "zaman"la bagını devam edttirir. Ya da Bir katil tabanca ve tüfek kabzasına kertikleyerek   çinayet çetelesini tutar..
Şimdi artık Sedat peker olayı ile devletle iş yapan siyasilerin, işadamlarının gazetecilerin birbirlerini ile yaptıkları özel sohbetlerin bile çetelelerinin tutulduğunu görüyoruz
Çetele tutulmasının sonucu da kendisini "çeteleşme"olarak karşılıklı mahreminin  açıklanması ile karşı tarafa üstünlük taslama isteğini fitillemiş oluyor..
Bu arada bu çeteleşme eylemi salt karşıya üstünlük olarak değil 3.kişinin üstünlüğü içinde kullanma amacı güttüğünde yine siyasal sonuçların sperm taşıyıcılığını yaptığını da gözlemliyoruz. .Güncel olması sebebi ile ;
ABD, de Kingston Kardeşler var. Haklarında kara para ile mücadele kapsamında soruşturma ve yargılamalar yapılmış Amerikan sistemime göre pazarlık usulu ile indirimlerden faydalanmak için, suçlarını kabul eden Kingston kardeşler, sistem işleyisi ve para hareketleri ile aracılar hakkında bilgi akışını verince işin içine SBK Holding giriyor.. SBK sahibi kendisi "hasta şirket doktoru" olarak tanımlıyor.. Batık ilaç, turizm iletişim lojistik gibi alanlarda düşeni sperm taşıyıcılığı yapıyor.. Kim adına Kingston Kardeşler adına...Bunu da başarı olarak lanse ediyorlar.. "El s.... İle gerdeğe girmek" deyimini eskiden aşağılamak için kullanılırdı.. Şimdi basarı anahtarı gibi gösteriliyor.. Holding başkanı, 
"Malıma el konuldu" deniyor..  oteli nasıl  aldın? Bodrum da Ada kapatılmış başkasını malına kendi konmuş, şoförü adına çek karnesi ile almış şimdi magdurum edebiyatı yapıyor? Dolandırıcılık usul ve esasları hiç değişmiyor sadece miktarlar devasalaşıyor..
Millet olarak biz bunun neresindeyiz..Devlet içinde ÇETELE'ŞENLER, milletimizin umudunun yitirilmesine yol açamazlar..Bu millet, 
Bolu Bey inin zulmüne karşı  Köroğlu  nu doğurmuş ve Kör oğlu "ferman padişahınsa dağlar bizimdir "demiştir.. Ama bu millet, hiç bir zaman uğursuzluğa adaletsizliğe asla ödün vermemiştir.. Türk mafyası, kabadayısı, pezevenge çökmüş uyuşturucu kaçakçısına çökmüş ama asla normal işinde olan bir işadamının malına işine çökmemiştir.Yeni düzen de ÇETELE'ŞENLER birbirlerinin malını muhasebeleştirirken nasıl el koyarım ın hesabı ile hareket ettiklerini gözlüyoruz.. 
ÇETELE'ŞENLER şimdi birbirinin yediği içtiği, birlikte olduğu karıları ile birbirlerinin üzerinde tahakkum kurmaya yek diğerini ekarte etmeye calışıyor.. Bu oyuna bu millet gelmez...
 Al'i olan devlettir.. Devlette çetele'şenler  in icabına yine devlet içindeki devletin menfaatını en üstün değer tutanlar, bunun hesabını soracaktır..

TORUN HALİLİ
( Çeteleşenler başlıklı yazı HALİLİ tarafından 21.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.