Zincirsiz tutsağın etmişsin beni, aklıselim düşünemediğin dolayı,
Gecelerim zifiri karanlık olmuş, hasret kalmışım seyretmeye dolunayı.
Bana çektirdiklerinin karşılığını, sende göreceksin kat ve kat fazlasıyla,
Günlerim geçmez olmuş sanki, gün yerine yaşatıyorsun bana sıkıntı dolu ayı  

Sen sen oldun, maddi manevi değerlerimin bilmek istemedin kadri kıymetini.
Nefsin şeytani heves ve arzularına, dört elle sarıldığın için kaybetmişsin Allah sevgisini.
İmanın dinin her şeyin olmuş para ve fani dünyanın dünya nimetleri,
Bu özelliğini devam ettirdiğin müddetçe, dost edeceksin kendine cehennem zebanilerini.

Sen kendi elinle ve cahil aklınla yıkıyorsun herkesin özendiği en mutlu en huzurlu evini.
Gül sevdalı bülbüllerin yuva yapması lazım iken, baykuşlara yuva ettirmişsin gönül bahçeni.
Keşke okuduğunu anlasaydın, anladığını da, bire bir yaşasaydın sosyal hayatta.
O zaman ailecek mutlu olur iki yakamız bir araya gelir şarıl şarıl akıtırdın huzur çeşmeni.

Seni mutlu etmek için vallahi denemediğim yol kalmadı, gönlüm çok yorgun, olmuşum bizar.
Onlarca, yüzlerce maddi sıkıntılarım var iken mutluydum, şimdi sıkıntı ve kederlerim olmuş hezar.
Fellik felik mum ışığında, mutluluğun zerresini arıyor, parklarda yatanlara özeniyorum,
Kalan ömür miadımın bir an önce bitmesini istiyorum zira her geçen gün yaşama şevkim tükeniyor azar azar.

Zalimlik, gaddarlık vicdan ve merhametsizlik yarışmasına girmişsin, bile bile bana karşı.
Ahiret mizan sırat köprüsü hiç mi hiç gelmiyor aklına her şeyin olmuş alış veriş pazar çarşı.
Ben dindarım diyorsun ilim ile amel edenleri bile hiç beğenmiyorsun, 
Taşlaşmış gönlün bıkıp usanmadan okuyorsun insanı yaşama şevki kıran şeytani marşı.

Asil atalarımızın bir sözünü hatırlatmakta fayda var sana başa bakma sona bak!
Bir gün önce kurulurum senden inşallah, sende oyna çiftetellileri başına altın taç tak!
Bana yaşattıklarının yorgunluklarını unutmak için,
İnşa Allah gösterir bana Allah cc en yakın zamanda düşürür senin de saçlarına benim gibi ak!

Namaz ve niyazlarım da, zikir ve tespihatlarımda, seni ve bana yaptıklarını Allah’a havale ediyorum.
Senin de gülmeye hasret kalmanı, senin de benim gibi yaşama umudun bitmesini, çok istiyorum.
Er veya geç benden beter, benden daha çok çar naçar ve benden daha çok per perişan olacaksın,
Allah’ın ya sabır esmasını binlerce kez çekiyor ve sabır ağacının çok acı ama meyvesinin çok tatlı olduğunu biliyorum.
20/Haziran/2021
  

 

( Sabır Ağacı Çok Acıdır Ama Meyvesi Tatlıdır başlıklı yazı sadeceo tarafından 28.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.