Senin sevmen buysa, 
Yüz kere, bin kere batsın yerin dibine!
Sevilen, aşk ve şevkle bağlanmalı, vefa ve sadakat ipine!
İyi günde, herkes herkesin dostu olur,
Sevilen sevildikçe, şükretmesi gerek yerin göğün sahibine!

Senin sevmen buysa,
Bana lazım değil, uzak dursun ben yaşadıkça benden!
En ulvi en safi duygularımı kaybettim. Küstüm her şeyden.
Bıkıp usanmadan şanı yüce Allah’ın, ya Sabır esmasını çekiyorum,
Din gününün sahibi şanı yüce Allah, alacak hakkımı muhakkak senden!

Senin sevmen buysa,
Rabbim bu fani dünyada, hiçbir kuluna nasip etmesin!
Sevdalı yürekleri, yapay sevgilerle süzgeç misali delik deşiğe döndermesin!
Acımasız zalim feleğin bile hoşuna gitmez,
Hiçbir seven sevildikçe, şımaran birini asla ve asla sevmesin, sevmesin, sevmesin!

Senin sevmen buysa,
Her türlü keder ve sıkıntılarla ister istemez sıkı fıkı dost olursun!
Sevmeyi şiar eden, kemlik bilmeyen yufka gönlünü kin ve husumetlerle doldurursun!
Her sofraya oturduğunda, yediğin içtiğin burnundan gelir sanki,
İnsana menzil murat aldırmayan, rahvan atlara binersin, ha bire dörtnala koşarsın!

Senin sevmen buysa insan olur günahkâr, insanı kendi sılasında eder muhacir.
Benim bu çektiklerimi her gören, üzüldükçe üzülür, acıdıkça acır.
Yorulmak nedir bilmeyen bu güçlü bedenim,
Beni hor ve hakir gören sevgilinin, celalli ve haşin bakışıyla, gönlüm sancır.

Senin sevmen buysa,
Gören gözlerimin feri, sevdalı gönlümün ziyası, azaldıkça azalır.
Yuvasına sığmayan, mert ve babayiğitlik abidesi bu yüreğim, daraldıkça daralır.
Gümbür gümbür berrak akan, gönlümün bereketli tarlalarını sulayan pınarlarımı,
Sevmenin “S” ni bilmeyen, sevda mektebinde mürekkep yalamamış sen gibi bir insan, bulandırır.

Senin sevmen buysa, 
Al sevgini başına çal! Sen gibi olanlara ver mübarek olsun!
Beni bana küstürdün. İnşa Allah sen de kendine küsersin! Sevmeyi bilmeyenler seni bulsun!
Rengârenk Muhammed gül bahçelerine, gül sevdalısı bülbül yerine,
Uğursuzluk simgesi baykuşlar yuvasını yapsın, hiç durmaksızın öttükçe ötsün!

Senin Sevmen buysa, 
Hak ile batılı güzel ile çirkini birbirinden ayırt edemeyen gözlerine girsin!
Goncaların, hazan mevsimi gelmeden, sararıp solsun. Güllerin açılmaya hasret kalsın!
Felek dostlarına menzil murat aldırsın, senin ise iki yakan ise bir araya gelmesin!
Âşıkların meclisinde sevda sazın akort tutmasın hiçbir sevda türküsünü çalamayasın!

Senin sevmen buysa, 
Sana olan nadide aşk ve sevdam seni çarpsın!
Doksan dokuz esması olan, şanı yüce olan Allah, sana kat be kat fazlasını versin.
Ömür miadımı daha bitmeden, yaşarken öldürdün beni,
Sevinçlerin kursağında kalsın, tuttuğun her kapının kulpu kırılsın elinde kalsın!

Senin sevmen buysa, 
Sen yaşadıkça, böyle sevmeler senin de yakanı bırakmasın!
Gözlerinde fer, dizlerinde takat, gönlünde yaşama şevkin hiç kalmasın!
Saf ve temiz Sevgileri katleden, gönül sandalın aşkın deryasında,
Ne kadar kürek çekersen çek, yol almayasın, yol almayasın, yol almayasın!
05/Temmuz/2021

( Senin Sevmen Buysa başlıklı yazı sadeceo tarafından 5.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.