Susamışsan bağrın yanıyorsa, uhuvvet çeşmesinden, bir an önce susuzluğunu gider!
Kalmaz o an sevdalı gönlünde, ne gam ne kasavet ne de zerre-i miskal kadar keder.

Sevgiye, muhabbete, sadakate, vefaya ihtiyacın varsa, sarıl Allah’ın vedud esmasına!
Dört elle tutun, insanı cennetlik eden, rahmani yollarda dörtnala giden, rahvan atların tasmasına!

Narların her türlüsünden azat olmak istiyorsan, sen sen ol binme,  enaniyet gurur ve kibir atına!
Yarı yolda kalmak istemiyorsan, asla ve asla özenme, sıradan insanların hayatına!

Bu üç günlük fani dünya hayatında, mutlu olmak istiyorsan, rahmani yollarda yolcu ol!
Allah Resul'ünün en büyük şiarı olan, tevazu içi dolu sevgi ve muhabbetlerle dol!

Fikri güzel, gönlü güzellerin asil gönlüne girmek istiyorsan, gönül köprülerini kur!
Ya söz verme, ya da söz verdiğinde, ne pahasına olursa olsun, mert ve yiğitler gibi sözünde dur!

Öyle güzel ve öyle hayırlı yaşa ki ne sen mahcup ol, ne de seni sevenleri mahcup et!
İşin kolayına kaçmadan, dostlarının neşe ve üzüntülerini paylaş, onlara rıza-i lillah için gel git!

Unutma ölüm var zalim nefsin istese de istemese de ömür miadın bittiğinde öleceksin sen de!
İyilik filelerini, doldur doldurabildiğin kadar, aşk ve şevkle karşılasın cennet hurileri seni de!

Zerre-i miskal kadar iyilik de, zerre-i miskal kadar kötülük de yapmışsan, göreceksin karşılığını!
Sen, şanı yüce Allah’ın emir ve yasaklarını, gerektiği gibi yaşarsan, görmezsin fani dünya darlığını!

Sevilmesi gerekenleri, sadece ve sadece rıza-i lillah için seversen, alırsın her daim menzil murat!
Tımarını ve seyisliğini iyi yaparsan, yarı yolda bırakmaz seni, bindiğin hiçbir rahvan at!

Her zaman gönülleri fet etmeye çalış, zira gönül fet eden, Allah ve Habib’i olur senden razı!
Gönlünde çoğaldıkça çoğalır, ilmi ile amel eden, muhterem veli zatların hazı!
06/Temmuz/2021


( Unutma Ölüm Var başlıklı yazı sadeceo tarafından 6.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.