Olmasını İsterdim Lakin Hiç Olmadı 1

 Olmadı işte...yapamadık,biz kaybettik çünkü.. | Ilham verici sözler, Güzel  söz, Alıntılar

Gönülden yazarken şiir öykü denemelerimi kadim dostların yanında, diğer sadece okuyucularında yorumlarının olmasın isterdim, lakin ülkemizde yüzde yüz nüfusun yüzde99.9’u yazar olduğundan maalesef yazan birkaç dostun yazar ve şair kardeşimden başka, yorum alamıyorum/alamıyoruz ne onlar ne de ben. Mesela bir okuyucum olarak.


Hüsamettin Çok Okurdan.


Sevgili kul Mehmet şiirinizi çok okudum, sizden sonra yüzlerce şiir okudum yorum yazmaya inanın fırsat bulamadım.


Cevabım.


Teşekkürler ederim sayın okurum Hüsamettin Çok okur, teşekkürler ederim bu iki satırı yazmanız bile yetmiştir, teşekkürler ederim selamlarımla.


Diğer bir okuyucu Ramazan Satır Başı

 

Sayın Kul Mehmet yazınızı okumaya başladım lakin satır başından öteye gidemedim, bu da benim kusurum kusuruma bakmayın.


Cevabım. Önemli değil sayın Ramazan satır Başı, başlamak okumanın yarısıdır teşekkürler ederim umarım soyadınızı değiştirerek, çok okuyan olarak değiştirerek okumayı sökerek devam edersiniz, sizin adınıza üzüldüm teşekkürler bu satırları yazmanızda yetmiştir selamlarımla.

 

Diğer Bir Okuyucu Süleyman Dik Durur


Sayın Kul Mehmet, şiirinizi okudum o bohem ve akustik havayı aldım lakin az eğilmeye olan duruşuma engel olan dik duruşum, buna izin vermedi bohem ve akustik okuyunca dilde az ritmik hareketlerle ritim kazandıran şiiriniz hakkında yorum yazamadım bu yorumu torunuma yazdırdım.


Cevabım. Teşekkürler ederim sayın Süleyman Dik Durur, teşekkürler ederim bu değişik yorumunuz ve durumunuz beni üzmedi değil, önemli değil iki satır yorumda yeterdi size ve torununuza sevgiler yolluyorum, diğer arkadaşların şiirlerine eserlerine de göz atarak birkaç satır yazdırmanızı, rica ederim selamlarımla.

 

Diğer Bir Okuyucu Hüsamettin Yan Oturur

 

Sayım Kul Mehmet Bey, şiirinizdeki o serin havayı okuyunca yandan yandan aldım öykünüzü okurken ne kadar çaba harcasam da düz oturarak oturamadım ve okuyamadım lakin çekici bir havası yokta değil, şimdi yan oturup hatta eğri oturup düz bir şeyler yazamadım ancak bu kadar oldu selamlarımla.

 

Cevabım. Teşekkürler ederim Hüsamettin Yan Oturur Beyefendi, yan ya da eğri oturmanıza rağmen gayet güzel yazmışsınız okumaya ve yorum yazmaya devem diyerek teşekkürler ediyorum bu zahmetli yorumunuza selamlarımla.


Diğer Bir Okuyucu Kazım Yokuşa Çıkar

 

Sayın Kul Mehmet Bey, hayata dair deneme yazınız olan yollar gittikçe kısalır eserinizi benim sadece yokuşları çıkma takıntım nedeniyle, zorlukla nefes nefese okudum sayılır. Hayatın inişli yollarından söz etmişsiniz benim için böylesine bir dünya yok bunu belirtmek isterim. Bu yorumu bir haftada ancak yazabildim yokuşları çıka çıka. Benden bu kadar ben kaçıyorum yakalamadan radar.

 

Cevabım. Sayın Kazım Yokuşa Çıkar Beyefendi, sizin için gerçekten çok zor bir durum sizi taktir ettim bunca çabaya rağmen bir iki satır yazmış göndermişsiniz, sizin için sizin durumunuzla ilgili yetkilere yazacağım bilginiz olsun selamlarımla.


Diğer Bir Okuyucum Leyla Canına Okur

 

Sayın Mehmet Beyefendi, yazdığınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz siz erkekler bildiğinizi okuyorsun çok şükür Hak Mevla bize akıl vermiş bizlerde canınıza okuyoruz.

 

Cevabım.!!!!

 

Diğer Bir Okuyucu Murtaza Yazar


Sayın Kul Mehmet Bey sizin şiirinizi okudum, ilk defa yazacağım lütfen şiirim olmuş mu bana cevap verin.

R sevdiğimin ilk harfi

Ü sevdiğimin ikinci harfi

Y sevdiğimin üçüncü harfi

A sevdiğimin son harfi

Sevdiğimin ismi Rüya

 

Cevabım. Aslında yeni okumaya başlayanlar gibisiniz çalışmayla okumayla neden olmasın, fena değil okumaya ve yazmaya devam edin, bir gün mutlaka olur ya da olmaz ama neden olmasın ki? Selamlarımla.


Diğer Bir Okuyucum Melahat Kulak Misafiri

Kul Mehmet Bey, ben öykünüzü okudum sonra şiirinizi sonra deneme yazınızı okudum kulak misafiri oldum hiçbir ses duymadım, ben kulak misafir olarak duymadığım sesler için yorum yazamam kusuruma bakmayın.


Cevabım. Zaten Melahat Kulak Misafiri hanımefendi gereken yorumu yazmışsınız, sizin kadar dürüst açık sözlü yorum yazanlar maalesef çıkmıyor teşekkürler ederim, selamlarımla.

 

Diğer Bir Okuyucum Züleyha Aşk olsun

 

Sayın Kul Mehmet Beyefendi size aşkhole, benim evde bulunan hole girerken şiirinizi okurken kafam holün duvarına çarptı azıcık sızlıyor. O kadar kombinasyonlarla süslediğiniz şiiriniz bende azıcık sızı bıraktı. Aslında ben size danışarak dediğiniz yapmayacak bir takıntımdan dolayı aşkhole derken kafamı holün duvarına çarptım hayırlısı olsun, bundan sonraki yorumlarımda daha değişik bir deyimler kullanarak yazacağım, iyi çalışmalar dilerim.


Cevabım. Çok üzüldüm Züleyha Aşk olsun Hanım Efendi, buz koyun anlınıza anında şişliği ve acısı da geçer, teşekkürler ederim bu yorumunuz için teşekkürlerimle, selamlarımla.


Diğer Bir Okuyucum Ramazan Kusurunu Bilmez


Sayım Mehmet Bey, ben kusurunu bilmez olarak kusurları araştırmakta üstüme yoktur bir dedektif gibi yüzlerce defa okudum bir kusur bulamadım bu arada kusurumu bilerek artık benimde kusurlu olabileceğime vakıf oldum! Bu konuda şiiriniz bana çok destek oldu ben, sadece gözlerin bakarken sözlerin yakarken dizlerim titrerken ne demek istediğinizi tam anlayamasam da kendimi anladım teşekkürler ederim


Cevabım. Sizin adınıza çok sevindim, bol bol okuyun ve yorum yazın sevgili okuyucum Ramazan Kusurunu Bilmez Beyefendi, selamlarımla.

 

Sizce böylesine bana ve diğer arkadaşların eserlerine yorum yazılsaydı da olurdu hiç yorum yazılmadan geçmeleri adına hiç olmasa katılım adına bir katkı sağlamış olurduk hep birlikte vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç

Devam edecek inşallah


( Olmasını İsterdim Lakin Hiç Olmadı 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.