Olmasını İsterdim Lakin Hiç Olmadı 2

Olmadı işte...yapamadık,biz kaybettik çünkü.. | Ilham verici sözler, Güzel  söz, Alıntılar


Diğer Bir okuyucum Remzi kaldırım Mühendisi


Mehmet bey, ben üstadın kaldırımlar şiirini okuduktan sonra kaldırımlardan geze geze kaldırım mühendisi oldum, yani boş gezenin kahyası değil, o şiiri öznesiyle yüklemiyle duyumsayarak duyum ve algı kavramlarını ve aralarındaki ayrımı tanımlamayı özümseyerek geziyorum, sizin şiirinize bugün yorum yapacağım bu duyumsamalar dan ve algı adına algı antenlerimi açarak hoşça kalın.


Cevabım. Maşallah çok sevindim kendi ve sizin adınıza keşke herkes sizin gibi çevresindeki nesneleri, nesnelerin niteliklerini duyuları yolu ile tanımaya çalışsa bekliyorum yorumunuzu selamlarımla.

 

Diğer Bir Okuyucum Rüstem Kendini Arar


Sayın Kul Mehmet şiirinizi okurken bilgi ile yorumlandıkça “gürültü” ya da “vızıltı karmaşası” olarak kalıp kalmadığını denerken, duyumlarla şiirlerin bunlardan bağımsız olaylar olup olmadığını deniyorum. Hemen her duyumla birlikte algılama da yapabilirsem geniş bir perspektifle yazacağım selamlarımla.

 

Cevabım. Muhteşem olur sizin ve benim adıma, fazla derine dalmayın yüzeysel kalın bu yorum içinde daha geniş açıyla gelen yorumunuza kadar idare eder, selamlarımla.


Diğer Bir Okuyucum Haydar Sancılanır


Sayın Kul Mehmet Beyefendi şiirinizi öykü ve denemelerinizi okurken kendi içimde olan sancılarımla hissederken içten ve dıştan gelen duygu ile uyarıcı mekanizmam olan akıl duygu ve hislerimle bu duyumlar aracılığıyla okudum ve anlamlı hâle getirilmesine verdiğiniz çaba ortada memnun oldum, devamını beklerim selamlarımla.

 

Cevabım. Bildiğim kadarıyla bireylerde sadece saf duyum ile ilgili deneyimler çok nadirdir ve farklılıklar gösterebilir. Ne zaman garip bir gürültü duysak anımsarız gibi, bu gürültü ne kadar alışık olmadığımız bir gürültü olursa olsun hatırlarız sanki okuduğumuz şiirdeki duygu ve hislerin sarılması gibi tatlı ve okşayıcı gelir, onu hemen tanıdık bir şiir ile tanırız, size gönülden teşekkürler ederim sevgili okuyucum Haydar Sancılanır beyefendi. Umarım sancılarınız şiirlerimle geçer, selamlarımla.

Mehmet Aluç

Devam edecek inşallah
( Olmasını İsterdim Lakin Hiç Olmadı 2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 25.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.