Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Kemlik bilmeyen sevdalı gönlümün, ziyasını söndürdüler.
Bu üç günlük fani dünya çıkarları için, beni bana küstürdüler.
Paha biçilmeyen, içi dolu sevgi ve muhabbbetlerimi,
İşini mükemmel yapan tarla fareleri gibi kemire kemire bitirdiler.

Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Şatır bir güvercin gibi uçurmuşlar yuvamdan huzur ve mutluluğumu.
Kalan sayılı ömür miadımı yaşamak için, zar zor muhafaza ediyorum umudumu.
El âlem, karanlık çıkmaz yollarda, menzil murat alırken,
Ben dümdüz apaydınlık yerlerde bulamıyorum beni bana kavuşturan yolumu.

Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Çok meşhur bir artist gibi, rollerini fevkaledenin de fevkinde yapıyorlar.
İnsanı cennetlik eden birbirinden güzel yollar varken, şeytani yollara sapıyorlar.
Din gününün sahibi her şeye Kadir olan Allah yerine,
Nefislerinin şeytani heves ve arzularına, canı gönülden aşk ve şevkle tapıyorlar.

Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Sosyal hayatta yaşamadıklarını, dersini çok iyi çalışmışlar gibi anlatıyorlar.
Fikri güzel gönlü güzel insanları, hiçi hiçine, hor ve hakir görüyorlar.
Çok muhkem inşa edilmiş en muhteşem gönül köprülerini,
Kılı yağdan çeker gibi insanın gözünün içine baka baka, çok mahirce yıkıyorlar.

Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Gönlümdeki aşk ve sevda bahçelerinin, berrak akan pınarlarını, bulandırdılar.
Tam ihtiyaç duyduğum zamanlarda, beni çok yüzlülükleriyle dolandırıp kandırdılar.
İnsan günahkâr bile olsa ancak ve ancak cehennem narlarında yanar,
Ama ne hikmet ise bunlar daha yaşarken beni bu dünyada yandırdılar, yandırdılar.

Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Tertemiz duygu ve düşüncelerimi, körelmiş dehrelerle habire budadılar.
Dost anlamına gelen Halil ismimi, olur olmaz yerlerde, ona buna yaranmak için andılar.
Kendileri kişiliksiz ve karektersiz olduklarından dolayı,
Benim için olmazsa olmaz olan kişiliğimi ve karakterimi, satın alabileceklerini sandılar.

Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Her tarafı doldurmuşlar. Bunlardan dolayı evimden dışarıya çıkmak bile gelmiyor içimden
Çok zarar gördüm. Çok yoruldum. Yapmacaklığın zerresi olmayan, sevgi ve sadakatimden.
Kendileri gibi benim de bukalemun olmamı istediler ve halen de istemeye devam ediyorlar,
Sevenlerime söz veriyorum ne pasına olursa olsun dönmeyeceğim asla tarihe mal olan özümden!

Ahhh Anne ahh!
Göründüğü gibi olmayan riyakârlar,
Binmişler rahvan atlara doludizgin yol alıyorlar insanlığın her türlüsünü bitiren şeytani yollarda.
Sevdalılar dolaşamıyor artık eskisi gibi, el ele kol kola kumrular misali, sevda ormanlarında.
Zalimlik ve çirkinlik her türlü kötülük artıkça artıyor gün geçtikçe,
Körpe yavrular bile mutlu değiller artık, sütünü emmeyen annelerin sımsıcak kollarında.
28/ Temmuz/2021

( Göründüğü Gibi Olmayan Riyakarlar başlıklı yazı sadeceo tarafından 28.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.