DAYIMOĞLU ADINI SEN KOY 
Boş beleş hükümet olmak buna denir...
-Yol yapıyorsun,zenginler geçerken  ödüyor, fikri fakirler geçmeden..
-Hastane yapıyorsun hastalar müşteri ölen kurtuluyor, ölmeyen borçlarını ödüyor..
-Tabela koyuyor üniversite diyorsun ölü görmemiş doktoru hasta tedavi etsin diye gönderiyorsun... Kitapsızlara bile akademik ünvan verip sonra doktor adaylarına ders verdiriyorsun..
-Yok satıyorsun, Atatürk ün kurduğu tesis fabrika maden ve arsa la rını sata sata bitiremiyorsun..
-Üretmeden kazanıyorsun, adına hırsızlık demiyorsun...
Çalışmadan üretiyorsun ama adına çalmak demiyorsun...
Yata yata yumurtluyorsun ama adı yumurta değil, yalan da demiyorsun..
-Atatürk bile diyemiyor Gazi diyorsun Mustafa Kemal diyorsun ama adına sahtekarlık demiyorsun...
-Milliyetçiyim diyeni yanına almışsın ama Türklüğün Doğu T ürkistan da değil Filistin de, Turan ı Türklük  de değil savaş kaçkını, namus düşmanı Arap da hikmet arıyorsun...
-Sınırlara duvar örüyorsun, sinekler geçemiyor ama elini kolunu sallayan geçiyor...
-Müslüman Gib i görünüyorsun ama hak yeme sende, evde yardımcısıyı s... P öldürme send e, 1 koyar beş alırım kumarı sende, faiz sende, pudra şekeri sende, a ma inan tüm bunlara  ragmen bir i*neliği olanı duymadık.. Hepsi erkek...
-Milli emlak limanlarını Port a çevirip. M2 sini 1200 euro dam Kira almak sende, ormanla rın istilası otel işgaliyesine cevirmek sende,dereleri kum çlöüne çevirmek sende, spor kulup lerini bitirmek sende (kapanan Gaziantep spor a bir fatiha) Atatürk ün kurumlarına kayyum atamak send e, kayyum atayamayacak kadar zengin ve işletmeleri olanları İslami gözüken  dinci örgütlere teslim etmek sen de...
-Kolunda vucudunda iz olanları polis asker yapmak sende, uzmanları subaya dönüştürüp askeri yapının homojenliğini ve eğitim seviyesini düşürmek sende, ülserliyi  mide kanaaMasından öldürecek, yetme doktorla r sende...
Allah aşkına sen kimsin?

TORUN HALİLİ
( Dayımoğlu Adını Sen Koy başlıklı yazı HALİLİ tarafından 31.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.