Bir haftadır memleket yangın yeri, onlarca yerde orman yangınları var, O.... Çocuklarının sebebiyet verdiği... Ulusal bir felaket ile karşı karşıyayız, hala daha televizyonlarda magazin programları, hala daha o kurt mu sansar mı, tilki mi olan hanımın saçma sapan televizyonlarda ki paylaşımları... Robot ile evlenmiş de miş miş, filan fişmekan...


Akşam saatlerinde yine adı Türkçe olmayan bir saçma sapan kanalda kadınlar yolda kavga etmişler, arkadaşlar haber diye bizlere bunu pompalıyorlar, adeta beynimizi iğfal ediyorlar... Yangınlar ile ilgili tek bir haber yok. Pes doğrusu pes... Nasıl bir duyarsızlıktır bu anlamak zor gerçekten...


Yarın büyük bir savaşa girsek ya Yunanistan ile ya da Suriye ile İran ile belli ki bunlar yine lay lay lom geyik muhabbeti olan haberleri salacaklar, boca edecekler üzerimize...


İnsanda biraz acıma duygusu, biraz merhamet, biraz akıl izan olur yahu! Ne olur yani bu acılar içinde olduğumuz günlerde o tilki kılıklı sanatsız, çapsız sanatçıları gözümüze gözümüze sokmasanız... İnsanlar ölüyor, evler köyler tarumar oluyor. Ülke acılar içinde. Milli yas bile ilan edilebilir, edilmelidir de kanımca...


Karıncalar, arılar yanıyor, kaplumbağalar yanıyor, sincaplar yanıyor, tilkiler, köstebekler, tavşanlar kaçamıyor ve cayır cayır yanıyorlar. Bizim angutlarda, İmparator Neron'un Roma'yı yakarken duyduğu haz gibi, adeta ateşte ellerini ısıtıyorlar, televizyonlarda millete şebeklik yapmaya çalışıyorlar...

( Böyle Geri Zekalı Televizyon Kanallarımız Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.