İçimde Binlerce Deryanın Kapısını Açtırdıkça Hayran Bırakarak 

Acizliğini Beyan Eden Beni De Yazın.

 

Villa Turquaz Fethiye/Ölüdeniz | Villa Deryası

   Beni de yazın kederlerle Rabbe doğru gidenlerin listesine. Madem Rabbim derdi kendisine götüren diye göndertmiş, gitmemek ona varmamak onunla olmamak olur mu? Olamaz… Yazın çekinmesin elinizle kaleminiz, başına ortasına sayfanın sonuna da ekleyin beni. Onsuz yorgun kalan bedenim, ruhum nasılda huzur buluyor Rabbimle olunca anlatamam ki, anlatılmaz ki sadece yaşanılır tıpkı aşk gibi, okunan şiir gibi gülümseten kelimeler gibi, duygulandıran duygu yükleyen sözler gibi…

 

   Avuçlarımda, Rabbime dualarıyla gidenlerin listesine beni de ekleyin, sadece ondan dileyen beni. Kalbimin adını anınca “Allah” deyince, atışındaki heyecanıyla yaşayan beni de yazın çekinmeyin. Sizi çekinceli yapan nedir? İçimde ki onun aşkıyla, bir selim ona doğru akan, nedir sizi düşünceli bu hale sokan? Olamaz mı? Neden olmasın? Aşk ona varmakla özlemim iken neden olmasın?

 

  Kopmadan içimdeki kıyamet varamayacağım aşikâr iken, kıyametini bekleyen kul diyerek beni de yazın. Her şey parçalanırken, elimden alınırken bir metre bezle, Rabbime varırken, onunla olan neyi kaybetmişkiyi bilen beni, onsuz olan neyi kazanmıştı diyerek sancılanan beni de ekleyin. Dışımda güz mevsimi varken, içimde onun aşkıyla mevsimlerim cennetten bahar diyerek cennetini arzulayan beni de yazın.

 

   İhya eden Mevla, aşkla imanla tanıştıran gönlüme dolduran iken, doldum taştım şükür ettim, şükür eden beni de yazın, içimde verdiği aşkın zerresi ile ummana karışarak ummanı içimde taşıttırarak, içimde binlerce deryanın kapısını açtırdıkça hayran bırakarak acizliğini beyan eden beni de yazın.

 

Mehmet Aluç


( Beni De Yazın... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.