DÜNYA YANGIN SÖNDÜRME BİRLİĞİ ( D.Y.S.B) veya (D.İ.B)

 

Birinin evi yandığında, dost-düşman demeden herkes koşar. Neden, bir ülkede, ormanlar yandığında aynı şekilde tüm ülkeler koşmasın? Sonuçta bur bir yangın ve bir ülkede yanan orman sadece o ülkeyi etkilemiyor… Eğer şu anda böyle bir birlik olmuş olsaydı birkaç gündür devam eden bu orman yangınları bir gün de sönmüş olurdu. Bu yangınlar bize bir mesaj veriyor; gelin bir an önce birlik olun…Adına ya Dünya Yangın Söndürme Birliği (D.Y.S.B) diyelim ya da Dünya İtfaiye Birliği (D.İ.B). Adı ne olursa olsun ama faaliyet bu olsun.  

HAYDİ, DÜNYA YANGIN SÖNDÜRME BİRLİĞİ KURULSUN. 

 

WORLD FIRE EXTINGUISHING ASSOCIATION (D.Y.S.B)

WORLD FIRE EXTINGUISHING ASSOCIATION (D.Y.S.B)

DÜNYA YANGIN SÖNDÜRME DERNEĞİ (D.Y.S.B)

WORLD ASSOCIATION OF FIRE (D.Y.S.B)

DÜNYA YANGIN DERNEĞİ (D.Y.S.B)

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

When someone's house is on fire, everyone runs, regardless of friend or foe.

When someone's house is on fire, everyone runs, regardless of friend or foe.

Birinin evi yandığında, dost ya da düşman fark etmeksizin herkes kaçar.

In someone's house is lit, friend-enemy saying everyone ran.

Birinin evinde yanıyor, dost-düşman diyerek herkes koştu.

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

Why shouldn't all countries run the same way when forests burn in one country?

Why shouldn't all countries run the same way when forests burn in one country?

Bir ülkede ormanlar yanarken neden tüm ülkeler aynı şekilde yürümesin?

Why, in a country, you're running all countries in the forests burned in the same way?

Neden bir ülkede bütün ülkeleri aynı şekilde yakıp ormanları yönetiyorsunuz?

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

After all, a fire and a forest burning in a country do not only affect that country… If there was such a union, these forest fires that have been going on for a few days would have been extinguished one day.

After all, a fire and a forest burning in a country do not only affect that country… If there was such a union, these forest fires that have been going on for a few days would have been extinguished one day.

Ne de olsa bir ülkede bir yangın ve yanan bir orman sadece o ülkeyi etkilemiyor… Böyle bir birlik olsaydı, birkaç gündür devam eden bu orman yangınları bir gün söndürülürdü.

The resulting fire and burning forests here in a country that does not only affect the country ... If you are currently in such a union would be extinguished if they had been a few days in this ongoing forest fires in one day.

Ortaya çıkan yangınlar ve yanan ormanlar burada sadece ülkeyi etkilemiyor... Şu anda böyle bir birlik içindeyseniz, bir gün içinde devam eden bu orman yangınları birkaç gün sürmüş olsaydı söndürülürdü.

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

These fires give us a message;

These fires give us a message;

...

This fire is giving us a message;

...

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

come unite as soon as possible...

come unite as soon as possible...

bir an önce birleşin...

Be the union point a moment ago ...

Bir an önce birleşme noktası olun...

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

Tam sonuçlar yüklenemiyor

Tekrar dene

Tekrar deneniyor...

Tekrar deneniyor...

LET THE WORLD FIRE EXTINGUISHING UNION BE ESTABLISHED.

( Dünya Yangın Söndürme Birliği ( D.y.s.b) başlıklı yazı OLUK tarafından 6.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.