Ben SENİ NEDEN İSTEYEYİM? 
Bu topraklar  Vatanlaşırken, Türkmenler
Tımar karşılığı asker oldu
Savaşa gitti. Barış oldu Öşürünü verdi
Zalim kadılar, gördü..
Düşman istilasını defetti
Savaş riski oldu mahsulüne devlet el koydu..
Devlet "Varlık vergisi" çıkardı. Malını satmak zorunda kaldı..
Yoklukluklarla mücadele etti. 
Salgınlara direndi..
250 bin dolar verip vatandaş olan... o zaman sen yoktun, deden gibi.. İngiliz komutanlara kuryelik yapıyordu deden, sen gibi .. 
Osmanlı Ordusu içindeki soydaşların kale kapılarının kilitlerini, düşmana teslim ediyordu..
O zaman da din kardeşiydik..
Düşman silahının altında inleyen, aç kalan  bizdik..
Anasının eşarbına el atılan bizdik.. Kamil şehit olduğunda 14 yaşındaydı.. .
İ*nelik sende.. Uyşturucu sende,, Ekmek yediğin yerde sahibine bıçak çekme sen de.. Bir sebep söyle ben seni neden isteyeyim?
( Ben Seni Neden İsteyeyim başlıklı yazı HALİLİ tarafından 13.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.