Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 14.08.2021
Okunma Sayısı : 841
Yorum Sayısı : 5
DOKTOR  HANIMLARLA(!)  BAŞIM  DERTTE.

EFENDİM  YAZIYA  BAŞLAMADAN  PEŞİN  PEŞİN  UYARAYIM DA  SONRA  ‘’ VAY EFENDİM  SEN  NE  EDEPSİZ ADAMSIN.  EDEBİYATI  EDEPSİZLİĞE ALET ETMİŞSİN.  EDEBİYAT  EDEP DEMEKTİR.’’ FİLAN  DİYE  SALDIRIYA GEÇMEYİN.

BU YAZI BAYANLAR  İÇİN  PEK DE UYGUN  BİR  YAZI DEĞİLDİR.  18  YAŞINDAN  KÜÇÜKLERE DE  TAVSİYE  EDİLMEZ.

************

Uyarımı  yaptığıma  göre  yazıma  geçebilirim.

************

Son  günlerde bazı bayanlardan yoğun  olarak  arkadaşlık  isteği alıyorum.

Bu bayanların  ortak  özelliği: 1-  oldukça  genç  olmaları  2- Son derece  güzel olmaları  3- Hepsinin de  doktor  olmaları.

Benim  gibi  kepçe  kulak- patates burun ve dahi  kırışıklıkları  buharlı  pres ütü ile dahi düzelmesi  gayri kâbil olan  bir vatandaşın  profil resmine  bakıp da anında  aşık olacak tipler değiller  yani. Nitekim de  benimle  arkadaş  olmak isteme sebepleri  aşk- meşk değil.

Peki  amca- yeğen  sohbeti  mi istiyorlar?  Hayır.

Of Offf.  Nasıl  anlatırsın  ki  bu  konuyu?

Neyse...  Sami’ce  anlatmaya  çalışayım.

Doktor  Hanım arkadaşlık  teklif ediyor. Bakıyorum  ortak arkadaşım  var  mı  diye. Ooooo  tonla.  Arkadaşlarımın ( Tabii ki erkek arkadaşlarımın ) neredeyse  yarısı bu genç ve  güzel doktor  hanımla arkadaş.

Teklifi  kabul ediyorum. Derhal telefonla  arıyor:

-Merhaba  Sami  Bey. Ben  doktor  filanca.
-Merhaba  Doktor  hanım. Buyurun.
-Sami  Bey ! Kaliteli  bir  yaşam  ister  miydiniz?
-Elbette isterim doktor  hanım.  Kim  istemez  ki.
-Ama  biliyorsunuz  kaliteli  bir  yaşam için  bazı  sorunların  halledilmesi  gerekiyor.
-Hiç  şüphesiz.
-Çok  güzel... O zaman  hemen  sorayım: Erken  gelme  sorununuz  var  mı?

Aman Allah’ım! Doktor  Hanım daha  yüzümü  bile  görmeden  hayattaki  en  önemli  sorunlarımdan  birini  bilmişti.  Hayret  içinde cevap  verdim.

-Olmaz  olur  mu  doktor  hanım? Var  ki  hem de  nasıl  var.

-Hımmmm.  Peki  ne  zamandan beri  yaşıyorsunuz  bu  sorunu?
-Valla  doğduğumdan  beri  yaşıyorum.
-Ohaaa. O  nasıl  şey  öyle?
-Valla  herkes  dokuz  ay on günde  dünyaya  gelir.  Ben  yedi  aylık  doğmuşum.
-Ha   haa haaaa. Çok  şakacısınız Sami  Bey. Ben  onu  sormuyorum.
-Okul  hayatımda da  hep  erken  gelirdim.  Okul saat  8.30 da başlardı  ben  saat  7.00 da okulda  olurdum.
-Sami  Bey ! ben  onu da  sormuyorum. Mesela  kadınlarla  ilişkilerinizde  erken gelme  sorunu yaşıyor musunuz?
-Evet.  Hem  de  çok.
-Anlatır  mısınız biraz.
-Siz  dinlemek istedikten  sonra  ben bırakın  anlatmayı  destan  yazarım. Mesela geçenlerde  uzun  bir  uğraştan  sonra  nihayet yaşı yaşıma  boyu boyuma  huyu  huyuma  uygun  bir bayan  arkadaş  edindim. Onunla  buluşacağız. Kadıköy’de  bir  kafe  belirledik. Orada saat 16.00 gibi  buluşacağız. Ben  ne  yapsam  iyi?
-Ne  yaptınız Sami  Bey?
-Saat 14 de  Kafeye  geldim. Neden?
-Neden  Sami Bey?
-Ya  İstanbul  Trafiğini  biliyorsunuz. Randevuya geç kalmamak  için  hep  böyle  yaparım ben. O gün de erkenden  evden çıktım ama şans bu ya yolda hiç trafik  yoktu. İki saat erken gelmişim.
-Sami  Bey  bir  dakika..
-Lütfen  sözümü  kesmeyin  doktor  hanım.  Neyse... Ben erkenden geldim ve  çaresiz  bekleyeceğim bayan arkadaşı.
-Sami  beyyy.
-Ya  bi  dur  hele. Anlatıyorum  işte  ne  güzel  erken gelme  sorunumu.
-Sami  bey. Bir dakika  mola  verir  misiniz?
- Ne  bir dakikası  doktor  hanım? İki saat  haybeye bekledim ama asıl sıkıntı benim  erken gelmem  değil. Asıl  sıkıntı  beklediğim arkadaşın  geç  gelmesi.  Ben o kadar erken geldim  ama  bayan arkadaşı bekliyorum  gelmiyor. Bekliyorum  gelmiyor.  Sağa dönüyorum  gelmiyor. Sola dönüyorum  gelmiyor. Yani  insan geç gelir tamam da iki saat da geç gelinmez  ki.  İnanın  randevu saatinden  iki saat sonra ancak gelebildi. Yani  tam dört saat  kafede  bekledim boş boş.
-Sami  Bey. Az  soluklanın. Beni  yanlış  anladınız sanırım.
-Yok  yanlış  anlamadım. Eminim  siz de  hemcinsinizi  savunacaksınız. ‘’Kadınlar geç  gelirler.  Buna  alışmalısınız.’’ Diye.
-Sami Bey !  Ben  ilişkideki  erken gelme  sorunundan bahsediyorum.
-Eee. Ben  neden  bahsediyorum?  Ne zaman bir kadınla  ilişki  kuracak olsam randevulara  her zaman  erkenden gelen  hep ben oluyorum.  Bu  sorun değil  mi sizce?
-Yahu be  adam ! Konumuz  erken  boşalma.  Var  mı  sizde  böyle  bir  sorun?
-Haaa  anladııımm.  Yok  öyle  bir  sorun.
-Bir dakika  durun.  Ona  ben  karar vereyim.  Ne  kadar  sürüyor?
-Soru  yanlış  oldu. ‘’Ne kadar sürüyor?’’ değil ‘’ Ne  kadar sürdü’’ Olmalıydı.  Hemen  cevap vereyim  tam 25 sene  sürdü.
-Ohaaaa.
- Ben  eşimle  tam 25 sene  evli kaldıktan  sonra  boşandım. Aslında  geç  bile  sayılır  değil mi? Pek  çok arkadaş  kınadı  beni  ‘’25 seneden  sonra boşanılır mı?’’  Diye.
- Neyse  Sami  bey.  Bu  konuda  anlaşamayacağız sizinle.  O zaman  bir  başka  soru sorayım: Boy  ne  kadar?
-1.66
-Yani  16-17 santim demek  istiyorsunuz.
-Yooo.  Bildiğin bir  metre altmış  altı santim.
-Çüşşşşşşşş
-Niye  çüşşş?  Siz  hiç  bir  metre altmış  altı santim  boyunda insan  görmediniz mi?
-Ay  siz kendi  boyunuzdan mı  bahsediyorsunuz?
-Eveett. Siz  neyden  bahsediyorsunuz?
-Cinsel  organınızdan  bahsediyorum.  Eğer  kısa  ise uzatabiliriz.
-Doktor  Hanım. Ya  da  her ne  halt  isen...  Memlekette  200 ün üzerinde orman  yangını  olmuş. Memleketin  bir  kısmında selden onlarca  vatandaş  ölmüş ve vi  barkı  harap olmuş. Bir  taraftan  terör can almaya devam ediyor  ve  bir taraftan da pandemi  her gün  yüzden fazla  can  almaya devem ediyorken  sizin  başka  derdiniz yok mu  Allah  aşkına?

Telefonu  kapattı ama  işin  aslına bakacak  olursanız  o da  haklıydı. Memlekette  bu kadar  çok insan memleketin değil de  kendi  tikinin  derdinde olduğuna göre  akan  bu  çeşmeden o da küpünü  dolmasın da ne  yapsındı?
( Doktor Hanımlarla(!) Başım Dertte. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 14.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.