.

.



Hangi yöne gitsem fırtına, tufan, deprem, yangın… Olmaz! 

Hangi yöne gitsem hastalık, acı… Olmaz!

Hangi yöne gitsem yalan, talan, çalan, zırvalayan, dalan… Olmaz!

Hangi yöne gitsem ölüm… Olmaz!


Hangi yöne gidersen git, her an mutlu olamazsın, her an istediğini elde edemezsin, her an hiç kimse etrafında pervane, sana kul olmaz.


Hangi yöne gidersen git sürekli yaşlanacaksın, dikkatli olmazsan aldatılacaksın, öyle yerlere düşeceksin ki parçalancaksın….


Hangi yöne gidersen git mükemmel olmadığını, yaşanılan her şeyin hazır olduğunu, yaşaman için önüne konulduğunu, ne kadar harcasan yine harcayacak başkasını bulman gerektiğini göreceksin. Eğer yokluğu aramazsan, varlığa köle olacaksın, buysa seni hataya sürükleyecek. Her yaşadığın deneyiminden bıkacaksın ama yemek ve içmekten asla vaz geçmeyeceksin.


Hangi yöne gidersen git heyecan veren her özgürlük, nefsin istekleri ve doyumsuzluk bir balon gibi sönecek. Çaresizlikten ellerini havaya kaldırıp ağlayacaksın. Öyle bir ilerleyeceksin ki, seni anlamayanların olduğu bir noktada yalnız olduğunu göreceksin. Aynı şeyleri yaşamak sana ızdırap verecek. Yanlış yapanları gördüğünde acı çekeceksin. Bir öğüt vereyim desen seni dinlemeyecekler, belki seni deli sanacaklar…


Hangi yöne gidersen git, aradığın başkası olacak… Kendini tanımaya zaman tanımayacaksın. Hep başkalarının ne yaptığına bakıp, vaktini öldüreceksin. İlerlediğinde uğraştığın ve çabaladığın hiç bir şey değişmeyecek, bunu gördüğünde yıkılacaksın. 


Hangi yöne gidersen git, gerçek yönü şaşırdığını, en doğrusunu bulamadığını göreceksin. Her yaptığını gözden geçirdiğinde, bir yokluğun içinde olduğunu göreceksin. Aslında yokluk sana hep yabancı ve sevimli gelmemiştir. Ömrün son deminde yokluğa ulaşıyorsun. Dünyayla meşgul olan her kişi, onu terk ediyor. Hangi yönü seçersen seç, biri hariç hep aldatıyor. Hep varsın, hep sonsuza kadar yaşarsın, hep kralsın… Diyerek! Hangi yöne gidersen git, sonu ölüm ve yokluk. Bir yön var ki, var diyen ama bu dünyaya ait olmayan bir belge. İçinde ne varsa, gözünü açacak ve seni kurtaracak. Ancak o yöne giden o kadar az oluyor ki!!! Maalesef…  O yönü bulmak için her malzeme verilmiş insana oysa. Hemde mükemmel bir adalet ile… Tam tamına eşitçe.


Hangi yöne gidersen git, O biri bul. Mutlaka bul. Bulmak için kimseye muhtaç değilsin, hiç kimseye kul olmana gerek yok, aradığında bu yolu bulman için bir ücrette ödemiyorsun. Eğer kendini tanırsan, eğer kendin için yaşarsan, kendine verileni en doğru kulanabilirsen, o yolu mutlaka bulacaksın, emin ol.


Saffet Kuramaz   

( Hangi Yöne Gidersen Git başlıklı yazı safdeha tarafından 14.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.