TASFİYE;Kelime anlamı ortadan kaldırma dır.. Sorunlu olma, taraflar arasında anlaşamama hallerinde HUKUKİ durum al-verle sonlandırılır ve herkes kendi yoluna bakar..
Taraflar arasında anlaşamama yoksa ve diğer taraf küçükse bir milletvekilin betimlediği gibi kanırta kanırta da tasfiye gerçekleşir..
Bu anlamda hareket başlangıc noktası önemlidir.. Misalen tarlada kayaları temizlemek istediğinizde kayanın g*tünden, tutup kaldırmaya çalışırsan, kaldıramazsın. Ama ufak taşları kriko gibi yapıp, ince tarafını kaldırdıgında, kayanın agırlık kısmını da taşımada hız yapıcı olarak kullanırsan kaldıramayacağın taş yoktur..
Karışanın olmadığı tarlada  bile taş tasfiyesi süreç alır...
Hükümet ler, ülkenin sosyal ekonomik ve refah seviyesini yükseltmek, varsa yolsuzluklarla mücadele etmek iddiası ile başa geçerler.. Ancak düzgün kadroları  yoksa kendileri de kurban olur ve seçmen tarafından kenara itilir..
Hükümet olduğunuzda ;Husumet duygularına sahipseniz, Bir devletin tüm yapılarını kapatır, tabelalarını indirebilir kudrettesiniz demektir.. 
Böyle bir hareket sonuca etkili eylem olur mu? Neticede bu dünya kimseye baki değil eylemi yapanlar da gidince tekrar eski hal olacak sa tabelaları indirmeK  çözüm değildir.. Sindire sindire tasfiye, bir yılanın yumurtayı yada bir fareyi  yutması gibi hareket kabiliyeti zayıflar ama o fare ona hiç yemeden 3 ay daha yaşama fırsatı tanır..
Tarlada ki kayanın yerine karşında 100 yıl önce var olmuş Atatürk gerçeği var.. Devletçi ama katı bir devletçi değil yeri geldiğinde eklektik modele kayabilen, strajik mal ve hizmetlerden taviz vermeyen, sermaye birikim yoksa onu oluşturup özel sektörün önünü açacak kadar da hür teşebbüse saygılı bir devletçiliği var.. Laiklik yargısal dokunulmazlıkları ortadan kaldırırken, her vatandaşı eşit kabul eden milliyetçilik, ilerici cumhuriyetçi ve  halkçı bir Atatürk ü devletten nasıl söküp alacaksın?Tüm ilkelerini uygulayan bir parti olsa bugün iktidar olur.. O halde mücadele için yöntemler geliştirmesi gerekir. 
Değersizleştirme ve içi boş estetik çalışmaları ile kavramları ilkeleri yozlaştırıp kurumları kapatırsın yada kayyum atatarak kapanmasına vesile olursun.. 
Bunları yaparken de boş beleş teneke kafa bile olsa muhalefeti susturur ya da hainleştirerek ötekileştririp, onun ortaya koyduklarını da değersizleştirirsin..
Uluslararası niteliği olan vei diğer ülkellardan öğrenci kabulu olan Türkiye ortalamasının üstünde öğrenci kalitesi bulunan Harp  okulları neden kapatılır? Orası sadece bir subay değil aynı zaman da bir muhendis, bir kaptan bir tarihçi istihbaratçı sporcu yetiştiren bir okuldur..Kapatıp açsan Atatürk ün ruhu kaldığı yerden devam eder.. Açmamak üzere kapatmak bir ruh öldürme eylemidir.. 
THK milyonlarca deri toplayan toplama yetkisini uhdesinde bulunduran, paraşüt okulu, model uçak uygulamaları ile sihaların temelini oluşturan, sivil havacılığın, babası bir kurum nasıl iflas eder? Nasıl kayyum a mahkum olur.. THK nın artıkları ile geçim sağlayan bir çok oluşumlar 81 vilayette yurtlar acıyor okullar kuruyor ama kanunen  tek toplayıcı THK nasıl varlık mücadelesi veriyor?
Türk Tarih Kurumu başına Atatürk düşmanlığı tescillenmiş insanlarla mı tarih bilim cini oluşturacak tarihini inkar ederek mi  Türk Tarihine katkı sağlayacak...
Atatürk ün kurduğu vasiyeti ni bıraktığı özel bir banka teknoloji üsleri kurarken, liderlik yaparken, patinaj çektirildiği sektörde otomatik çekme makinasında bile hıza yenik düşmüştür.. Perşembenin gelişi çarşamba dan bellidir.. Yüksek mahkeme kararlarına ragmen haciz zamanı haricinde uyguladığı haczizlerle mudilerin i mağdur edmennin açıklama sı sadece içerideki gizli bir eldir..
Bilgiyi görgüyü kurumları değersizleştirme, Atatürk ün manevi varlığın ı gerçek dışı dedi kodularla aşağılama ya calışmak sadece TC ni hasım görenlere hizmet anlamı taşır..
Bu tasfiyeyi geeçekleştiremezseniz ne mi olur?
Bunu gerçekleştiremesiğinize olan tam inancımla gerçekleştiremediğinizde yazacağım...


TORUN HALİLİ 
( Hedefteki Atatürk Ve Tasfiye başlıklı yazı HALİLİ tarafından 24.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.