KADIN HAKKI!

Nedir bu KADIN üzerinden yapılan süpekülasyonlar?
Dünyada iş güç kalmadı; her yerde ateşli bir şekilde kadın hakları konuşuluyor ve bazen bu nedenle çatışmalar hatta kavgalar çıkıyor.
Neden?
Bir kere hata en başta yapıldı; KADIN-ERKEK diyerek İNSAN ikiye ayrıldı.
Efendim Allah Adem ve Havva'yı yaratarak insanlığa ön açtı.
Her ikisini de farklı  özelliklerle donatarak dünyaya gönderdi.
Nasıl ki 1kg demirle 1kg pamuk eşitse KADIN ve ERKEK de eşittir.
Her ikisinin misyonları farklıdır yalnızca.
Erkek fiziksel yapı olarak daha güçlü, KADIN daha zayıf.
Buna karşın ERKEK duygusal anlamda daha zayıf, KADIN daha güçlü.
Yani demirle, pamuk gibi!
Farklı olsalar da eşitler!
Peki, biz kadını erkekleştirerek, erkeği kadınlaştırarak nasıl bir eşitlik murad ediyoruz?
Neden anlamıyoruz KADIN kadındır, ERKEK erkektir.
Bugün geri kalmış toplumların kadına karşı kullandığı şiddeti, ileri toplumlar başka türlü yapıyor.
Hemen örnek vereyim:
Malum, Taliban!
Dünyanın korkulu rüyası!
KADINI eve kapatarak, burka giydirerek sözüm ona koruduğunu iddia ediyor ve bunu İslam çerçevesinde yaptığını, Şeriat hükümlerini öne sürerek savunuyor.
Hangi İslam?
Hangi Şeriat?
Öyle ki KADIN adına Kur'an-ı Kerim'in
15937 harf, 3712 kelime ve 176 Ayetten oluşan 4.Suresini (NİSA) indiren Yaratan'ın gösterdiği İslam mı?
Ticaretle uğraşan eşinin yanında çalışan ve "Kadın size Allah'ın emanetidir!" diyen bir Peygamberin şeratı mı?
Kadınları, kız çocuklarını diri diri toprağa gömen bir zihniyetle savaşarak kadını koruma altına alan İnanç mı?
"Öldürmeyeceksin!" diyen bir  inanışın İslamı mı?
Geçiniz bunları!
Zaten samimiyetle iman etmiş bir kişi, vicdanıyla hareket eder ve başkasının hakkına hukukuna saygılı davranır.
Yalnızca İslam'da değil diğer Dinlerde de tarih boyunca kadınlar hor görülmüş, itilip kakılmış, diri diri yakılmış...
Bunun inançla değil tamamen vicdanla alakalı olduğunu size daha nasıl anlatalım? 
Geçelim  Batılı toplumlara.
Onlara kalsa kadın hakları konusunda acaip ilerlemişler!
Hani Taliban'ın tam tersi kadını soğan gibi soyup insanlığın önüne koymuşlar ve bunun adına ÖZGÜRLÜK(!) diyorlar.
Kadın kendini ispatlamak uğruna her konuda taviz verirken; onlar bunların etinden, butundan, sütünden faydalanıp sonra da sap gibi ortada bırakıyorlar.
Kadın güçlenmek için, yeniden haklarına kavuşmak için canını dişine takıyor , dünyanın en zor savaşının bir neferi olarak kadınlığı geçtim, insanlığını kaybediyor! 
Yani Dostlar!
Geri kalmış toplumlarda KADIN bir köle, ileri toplumlarda ise cinsel bir obje!
Öyle çok derin derin düşünmeye gerek yok!
KADIN- ERKEK birbirini tamamlayan iki yarımdır!

KADIN-ERKEK asla birbirine rakip ya da düşman değildir!

KADIN KADINDIR, ERKEK ERKEKTİR!

KADIN-ERKEK birlikte İNSANDIR!

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Kadın Hakkı başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 27.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.