Çok değerli ve de pek bir muhterem vatandaşlarımız, 2021 yılı büyüme rakamlarımız açıklanmıştır, dikkatinize sunalım rakamları... Piyasalar bakalım bu büyüme rakamlarını nasıl algılayacak, nasıl tepki verecek...

Bizim İsmail'in kız torunu Tuğçe'nin, geçen aylara nazaran boyu 1.9 santim büyümüş, dikkatli incelersek geçen senenin üzerinde bu büyüme... Kemal Ağabey de geçen sene iki artı bir ev de otururken, emekli olup üç artı bir eve terfi etmiş, kendisini kutluyoruz, bu ekonomik durumlarda evini büyüttüğü için...

Ayrıca çok önemli kaynaklardan edindiğimiz bilgilere göre, Çinliler Çin Seddinin sekiz bin küsur kilometrelik boyunu beş yüz kilometre daha büyütmeye karar vermişler... Dertleri de Türkler tekrar gelirse, açık kapı kalmasın imiş. Ben de Çinlilerin yalancısıyım billahi...

Geçenlerde elime yirmili yaşlarda giydiğim ve atmadığım bir ayakkabım geçti, 41 numaraymış, olmadı ayağıma, kilo alınca ayağım üç numara büyümüş, 44 olmuş, hayret yahu! Kilo versem küçülür mü ki acaba?

Bizim oğlan ile kızın yirmi sene önce ki fotoğrafları geçti elime, onlarda hiç tahmin edemediğim kadar büyümüş... Eeee onlar büyüyecekte biz aynı mı kalacağız sanki, baba, anne adayıyken, resmen dede nine adayı olduk yahu! Ben dede olacak adam mıydım beaaaa! Yok be şaka şaka, torunum olsun hele bir  tepemde gezdirmezsem adam değilim...

Baktım midemde büyümüş yahu! Ne bulursam, önüme ne gelirse yiyorum, sonrada bana yol su elektrik olarak değil de kilo olarak dönüyor... Mide küçültme ameliyatına girsem, nasıl olur? Yok yahu, masada kalırım filan da, neme lazım...

Her şey büyüyor da bu cebimde ki para niye büyümüyor, onu da anlamış değilim. En iyisi ben de Temel gibi yapayım benzin alırken, her seferinde yüz liralık alsam, zamlardan filan hiç etkilenmem billahi, bende ki de ne akıllar ama... En iyisi bizim devlet dolar ve euro bassa, ne güzel olur... Olmaz mı diyorsunuz, aman olmazsa olmasın. Dolarınız ile euronuza kalmadık, bizim aslan gibi Atatürklü Liramız var...
( Büyüme Rakamları Dün Açıklandı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.