İnişli Çıkışlı Hayatımıza Bir Renk Getirmek İçin…(Mizahi Bakış Açısıyla)😊

 HUNHARCA GÜLDÜREN KOMİK SÖZLER - Güzel Özlü Sözler ERROR 404 - Güzel Özlü  Sözler


-İnişli çıkışlı hayatımıza bir renk getirmek için yanınızdayım. Bu konuda hayatımızı renklendirmek için, sayın Hüdaverdi Gökkuşağını bugün konuk ediyorum. Sayın Hüdaverdi Gökkuşağı renkli kişiliğinizle hoş geldiniz.

-Hoş bulduk Mehmet Bey.

-Sayın Hüdaverdi Gökkuşağı Beyefendi, hayatımız bazen hızlı yükselişle zirveye taşırken bazen de ani inişlerle diplere iniyoruz, bu iniş ve çıkışların sizce manası anlamı nedir?

-Öncelikle teşekkürler ederim beni konuk ettiğiniz için. Okuyucularımızın hayatına biraz renk katmak için sizinle aynı yolda yürüdüğümüz aşikardır. Hayatta bize düşen payın, gereken düzeyde olmasına rağmen, bizler hayır bu pay benim için azdır olamaz Nayır, kimler aldı bana düşen fazla payı, ben bu fazla payı kimseye yedirtmem, külhanvari bir eda ile, idealinden kendine uygun olanı biriktirerek çoğaltmanın yerine, anında çoğalsın biriksin kasalarıma sığmasın diyerek kendinden toplumdan uzaklaşarak, hakkı olmayan yani başkalarının hakkını gasp etmenin saçmalığıyla yürümesinin saçmalığının bataklığına düşerek çırpınmasına neden olmaktadır bu inişler ve çıkışlar!

-Sayın Hüdaverdi Gökkuşağı, yanlış yatırım diyorsunuz?

-Aynen Mehmet Bey. Yatırım bu benim yatırırım hani benim katırım, dehşeti ile kendisi kaybeden insanın, bunun suçlusunu karşısındaki insanlardan bilmesinin saçmalığı. Ağırlığını çıktığı ağacın ince dalına yüklemesinin sonucunda, dal kırılarak kıçının üstüne düşmesiyle, kıçındaki kırıkların ağrısının sebebini bu defa dala yükleyen insan, dalın inceliğini yükünü taşımayacağını hesap etmeyen insanın acizliği ve saçmalığı. Dalda açan meyvenin güzelliğini seyrederken, uzanarak bir iki meyve koparmak yerine bir, iki, üç sepet toplamak için dallara eğmek ya da ince dallı ağaca çıkmanın sonucunda yaşanılan sizce ne olur? Bakış açısındaki manasız politikasının diyelim, bir bakış açısı politika olmadığı aşikâr! Şöyle bir düşünün “Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama yürümek isteseydik otobüse binmezdik diyen genci tebrik ediyorum.” Diyesim var. Devam edelim yolda düşen bir adam gördüğümüzde kahkahalar içinde güleriz çok komiktir, salak yolda yürümesini bilmiyor deriz! Lakin yolda yürürken elimizden cep telefonu düştüğünde, feryat figan eder çırpınırız, o zamanda şöyle demek gerekir, salak telefonu elinde taşımasını bilmiyor, bu uygun oldu mu? Demek ki, gülme komşuna gelir büyük bela ile başına…

-Sayın Gökkuşağı şöylemi demek istiyorsunuz, sevgilimle dağın zirvesine çıktım, ondan sonra terk ederek aşağıya indim, ben zirvede bırakmayı severim.

-Hayır öyle şey olur mu, Mehmet Bey? Sen onu zirvede bırakırsan inerken yoldakilerde yolda seni tek başına bırakır. Sizin bu söyleminizle dolmuşta, şoföre parayı uzatmak için arkada uzatan vatandaşın, şu parayı alır mısınız, yani şoföre verir misiniz manasıyla söylemini siz anlamamazlıktan gelerek, sağ olasın kardeşim zaten param kalmamıştı diyerek cebinize koymanıza benzer ki, gülünç duruma düşersiniz…

-Sayın Gökkuşağı reklama gireceğiz, reklamdan sonra devam ederiz. Evet sayın seyircilerimiz reklama giriyoruz.


“Sabahları kahvaltı yapmıyorum çünkü seni düşünüyorum. Öğlenleri yemek yemiyorum çünkü seni düşünüyorum. Gece olunca uyuyamıyorum çünkü açım, diyenler açlığınızı midenizi boş bırakarak bastırmayın, bastırın krakerleriyle bastırın açlığınızı yatıştırın, daha güzel düşünerek sevdiğinize güzel sözleri … web sitemizdeki mesajlarla ulaştırın, bu mesajdan sonra kazanacağınız bonus'la ona bir parlayan kolyelerimizden-Altyazı geçiyor 150 liralık alışverişinizle bu kolyeyi alabilirsiniz, şirketimiz bu kampanyayı değiştirme geliştirme savuşturma hakkını gizli tutmaktadır- bir tane alarak onu sevindirebilirsiniz. Durun daha bitmedi bu ekonomik alışverişinizin sonucunda, size girdisiyle bir rahatlık sağlayan girişimlerimizden sonra sevdiğinize” gözlerin bir içim su” kimseler bakarak kurutmasın bakışınızı diyerek, bin bir emekle yurtdışında getirdiğimiz güneş ışığının etkisine 150 faktör koruma sağlayan, albeni tak beni gözlükleriyle şımarta bilirsiniz-alt yazı bu kampanyamız 250 TL harcamanızın ardında size hediye edilecektir-. Sizlere hizmet sunmak için yanınızdayız.

Mehmet Aluç


( İnişli Çıkışlı Hayatımıza Bir Renk Getirmek İçin başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.