TEFEKKÜR 


# Kudret kalemi 🕊


" Haşmetli iklimlerin elem kokan suyunda ıslanırken bendimiz
Affet bizi ya Rahman, affet güllerin sesi, af buyur Efendimiz "



       Zamanın kimliği belirsiz saatlerindeyim. Hududumda semânın saçları var, melikli. Tek muhattabım kuşlar. İnceliğin vücuda bürünmüş hâli onlar. Gökyüzünün aşk diye görünmüş hâli... Renklerin şansından kâinatın kudretine gark oluyor gözlerim. Bu uçsuz bucaksız evrenin acaba hangi rengiyim ? Hangi desene tevâfuk ediyor ellerim ?



      Yapraklar anberlerin en keskinini içmiş. Toprakta tıklım tıklım yorgunluğun izleri... Ne serzeniş duyuluyor ne de en ufak isyan. Her canlı cânânından memnun. Bu görkemli tabloda mest oluyor benliğim. Yaramdan daha derin olan vâdiler fasıllaşıyor. Sıcakla kavrulan güneş,  suyla çağlayan  yağmur nasıl yaşıyor ? 



      Bir kibriya hükmediyor mülküne en derinden. Lafzı dağlardan yüce kudretin kalemiyle çiziliyor tabiat. Kâinatın arz-u hâli yayılıyor gözler önüne. Baktıkça tefekkürün en dibine, aktıkça şükrün bağrına düşüyor hislerim. Manevi gıdalarla ihyâ oluyor dizim. Dermânımı katlıyor pervâsız güzellikler. Semâvât gönül camiim, kâinat teslimiyetim oluyor birden. Firdevsten bir bahçe açılıyor en kurak kabirlerden. Mor lâleler sıkı sıkıya tutunuyorlar toprağa. Çiçek açmak diliyor, kuşlar uçmak...



      Hüdâ'ya koşan zamanlarımdan birindeyim. Kim bilir bu ömrün hangi metruk yerindeyim ?


...


· · • • • ✤ • • • · · GÜŞTA

( Tefekkür başlıklı yazı GÜŞTA tarafından 7.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.