Suskunluğuma Bir Sıfat Özne Yapıştırmama Gerek Yok Zaten!

 Suskunluğum Asaletimdendir - YouTubeSuskunluğum Asaletimdendir - YouTube

Bir şeyi işaret etmek zamanın kaybolan renginin solduğunu anlatmak için suskunluğuma bir sıfat özne yapıştırmama gerek yok zaten, yaşadığımız anın içinde kaybolan dostluklar büyük kentlerin metropollerin bizde var olanı acımasızca alarak sadece kendimize çalışmayı amaç ettiren, yapısıyla bizi değirmeninde parçalayarak un ufak etmesini, başı sonu belli olan suskunluğa saplanmış olmam bir şeyi işaret etmeme, suskunluğuma dediğim gibi sıfat özne eklemem gerek kalmadan zaten, var oluşuyla bunu anlatıyor. Ben ise cansız haliyle canlılığına neler katabilirim onun telaşındayım. Bir beklenti sunmadan önce kendimde, buna yetecek cesaret ve yeterlilik var mı ölçmem biçmem gerekiyor ki, bu olsa bile inanın ki anlatmanın zorluğundan değil, anlamayanların o perişanlığın da bir deva olur mu, yoksa devayı yüzüme bir tokat gibi çarparlar mı, onun endişesini duyumsuyorum.

 

Hep bir kaçma çabası nerden girdiyse içimize, mütemadiyen insanlardan kaç dedikçe kaçıyoruz! Bize bilememezliğin ödülünü birileri takarken, almamamız gerekirken nedense gururla taşıyoruz!Aramızda ki, birbirimizi tam anlayabilmenin kapısı açık iken, bunu duygusal duyusal duyumsamaktan alıkoyan ördüğümüz kalın duvarlar, yıkılacak gibi değil tek başına, el birliği ile yıkılması gerekirken yanaşanlar ortada yok! 


İncinmelerin ayazında donarken, sevgi dolu bir sözcük” nasılsın” yardıma ihtiyacın var mı” sözcüğüyle tüm buzları eritmek varken, hala donuyoruz üşüyoruz! İnsanız bir şeyi beklemek doğamızda var, beklediğimiz bazen biz bazen başkaları olabilir lakin ilk önce biz bekleyenlere yürümediğimiz ölçüde, beklediklerimizin bize gelmesini beklemek mümkün olmayacak gibi. Gelebilmenin hissini karşımızda bekleyene hissettirmedikten sonra, bu beklemesini sevince dönüştürmedikten sonra, bizde bu sevinci yaşayamayacağımız kesin gibi geliyor bana, bilmem yanlış mı düşünüyorum acaba?

Mehmet Aluç


( Suskunluğuma Bir Sıfat Özne Yapıştırmama Gerek Yok Zaten. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.