Bu saksağanlarda bir alem, ne işin var aslanım senin el alemin damında, hayır komşularda bozuluyor, al eline bir kazma vur saksağanın beline beline, diyorlar da ben de kıyamıyorum billahi... Yoksa çoktan yapıştırmıştım kazmayı...


Tamam anladık dama çıktın, bacaya da yuva yaptın, bir de orada yavru filan getirdin dünyaya, onu da anladık, anlamasına da rahat dur be Saksağan Kardeşim, biraz rahat dur. O bacada misafirimiz olarak duruyorsun, sessiz ol biraz. Bak bebeler uyurken tam gece yarısı gak gak gak ötmeye başlıyorsun, bozuluyoruz billahi.


Sade ben değil bütün mahalle senden rahatsız bilesin, kimseleri uyutmuyormuşsun. Bir İncek de ki kükreyen aslanlar yetiyordu, şimdi de sen çıktın karşımıza, yeter ama da, bizimde bir canımız var. Can bu patlıcan değil ki...


İki senedir damımızdasın, bak bu senede sana müsaade, yavruların filanda var seneye seni köyce buralarda görmek istemiyoruz. Bizim de kafamız biraz rahat etsin Saksağan kardeş. Hem sonra ara sıra bizim tavuklara horozlara da saldırıyormuşsun, bak son kez söylüyorum kırmayı alır alnının çatından indiririm seni, sonrada yavruların öksüz kalır.


Seneye sen kaç buralardan Saksağan Bilader, kaç durma buralarda. Yahu arkadaş git başka damlarda yuva kur, her sene her sene bizim dama gelmen şart mı? Biz seninle ne dostuz, ne de akrabayız. Hayır illa yine bizim dama yuvalayacaksan, sessiz ol bilader... Kazmaları çapaları elimize aldırma... Bu sene top sen de...

( Dam Üstünde Saksağan Kaç Ulan Kazma Geliyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.