Sizde de oldu mu, icat edilen bir şeye kızgınlığınız. Tabi ki bu icat edilene kızmanız onun için bir şey fark ettirmeyecek, siz kızdığınız ile kalacaksınız. Sabahın altısında yola çıkmışsınız fasılalı yanması gereken ışık, kırmızı yanıyor, bir dakika geçiyor, iki üç dakika geçiyor, yanacağı yok. İşte o zaman ''Hay ben bunu icat edenin.'' müessesi devreye giriyor...


Şehirlerarası yolda gidiyorsunuz normal süratte... Yanınızdan bir motosikletli teğet geçiyor, tamam anladık motosiklet güzel bir alet, hızlıca varıyorsunuz, gideceğiniz yere, ama işte o lanet sürücü olmasa, siz de söylemeyeceksiniz o ''Hay ben bunu icat edenin.'' cümlesini...


Televizyon bu, bozulur bozulmaya Allah yapısı değil ki kul yapısı, tam da o gün milli maç heyecanı var... Altına vuruyorsunuz, üstüne vuruyorsunuz, bir türlü düzelmiyor. Sinirden çıkıp da üstünde tepinesiniz geliyor... Yapamadınız mı başlıyorsunuz televizyon ile konuşmaya ''Canım televizyon cicim televizyon bak biraz sonra Hollanda Maçı var, hadi üzme bizi de şu saklandığın cemalini çıkar ortaya görüntünü ver.'' Dinlemiyor tabi sizi... Dinlemiyor da ne yapıyor? Televizyon bekliyor zaten sizin ağzınızdan çıkacak o ''Hay ben bunu icat edenin.'' cümlesini...


Ev de tamirat yapıyorsunuz. Anlasanız da anlamasanız da birilerinin dolduruşuna gelip o işe soyunuyorsunuz. Bu pahalılıkta bir de tamirciye para mı verilir diye düşünüyorsanız haklısınız, ama her işinde bir erbabı var. Tam çiviyi çakarken elinize vuruyorsunuz. İşte o sihirli cümle hemen çıkıyor ağzınızdan, aynı zamanda burnunuzdan da solurken ''Hay ben bunu icat edenin.'' İyi de kardeşim icat edenlerin suçu ne? Sen kullanmayı beceremediysen...


İşinizi bitirmiş yorgun argın eve gidiyorsunuz. Eve girmeden düşler kurmaya başladınız bile yolda. Önce bir duş alırım sonra sıcacık yemeğimi yerim, gazete televizyon derken saatler gelip geçer, yarında zaten tatil günü, oh ki oh! Değmeyin keyfimize... Tam asansöre bindiniz sekizinci kata çıkarken, elektrikler kesildi, jeneratör var diye düşünüyorsunuz, ama o da arızalı bakımda... Önce asansörden sonrada jeneratörden başlıyorsunuz saydırmaya ''Hay ben bunları icat edenin.'' Olur kardeşim, olur ara sıra üç yüz elli kere çıkmışsın hatasız de bir kere asansörde kaldın yahu dert etme...


Ah ki ah! Ulan İnternet resmen senin bağımlın olduk oğlum. Sosyal medyada sosyalleşelim derken tüm toplum, tüm insanlık asosyal olup çıktık, hala da devam ediyoruz asosyal olmaya, hayır şimdi o cümleyi ''Hay ben bunu icat edenin.'' kuracağım, ama namussuzun faydası da var yahu, diğer yukarıda saydıklarım gibi... Kısaca ''Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık.'' durum budur...

( Hay Ben Bunu İcat Edenin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.