Sorular ve Cevaplar Az Felsefi Olsa da 1

Soru Cevap - Av. Arb. Bahadırhan Tabak


1  1- Doğru nedir?

A -Arayıştır

B-Anlayıştır

C-Kapıdan bir bakıştır

D-İyiye yönelik bir adım atıştır

E-Benim görüşüme uyandır

F-Fark etmez her halde bana uyar

G-Geniş bir zamanda geniş bir bakış açısıyla bakalım bu konuya, kısa ve öz olmasın.

H-Bence hayatın anlamını aramak bulmaktır.

I-Islanırken geçmişte şimdi tek başına kalmış haliyle nazlı yâri hatırlamaktır.

İ-İyi ve kötünün anlaşılması için bir kapı açmaktır.

J-Jale hale diyette başlayıp başlamamak konusunda kararsız, iki dürüm döner, bir sandviç, dondurma yerken bunu düşünmekle meşgul iken, yaklaşmayalım ona sormayalım derim.

K-Kendimi arayarak bulmaktır.

L-Lale jaleye çok yediğini söylerken, jale küserek odasına kapanarak kapıyı kilitler.

M-Maksat beyin jimnastiği olsun.

N-Nedensel anlamların anlamsızlıkla yok olduğu bir dünyada bu neden sellerin neden olduğu hasarın onarılmasıdır.

O-Oturduğum yerde bana uyanı değil doğru olanı bulmaktır.

Ö-Öpülesi eli vardır doğrunun her zaman öperim.

P-Bir etkinlik labirent içinde doğru kapıyı bulamaktır.

R-Rasyonel açıdan rakamların rakamsal bakışı açısından toplamının doğru olması gibidir çarpmaya gerek kalmadan toplamayla doğru olandır.

S- Sanırım düşünce etkinliğine bir şenliktir bu soru ve cevaplar.

Ş-Şekilde ve sorularda görüldüğü gibi varlığın anlaşılması için bir doğru açıya ihtiyaç vardır bu da doğrudur.

T-Tahmini sürede yazdığım bu eserimin bir Nobel’le ödüllendirilmesine doğru gidiyorum

U-Ufka bakarken ufuk çizgisinde karanlığı görerek birazdan akşam olacak sözü gibidir.

Ü-Ürkek bakışıyla yaklaşan aşık sevdiğine seni seviyorum demesi gibidir.

V-Vallahi demeye gerek yok bilgeliğe doğru adım atamak gibidir az çabayla buda olacaktır bunun gibidir.

Y-Yazmakla şair yazar aşkla usanmaz bu doğrudur, işte bu neyse o da budur.

Z-Zamanımız değil harflerimiz son buldu zamanı az değerli kılmak aklımıza beyin jimnastiği yaptırdığımızdan dolayı zamandan bir teşekkür aldım sizlere de gönderiyorum selamlarımla, yorumsuz bırakmayın, devam edelim mi? Selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


( Sorular Ve Cevaplar Az Felsefi Olsa Da 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.