Saplama yeter artık ne olur bağrıma aşkın zehirli paslı okunu!
Bir bakışta tanımalısın aşk yolunda gidenlerin aç ile tok olanı.
Seven sevmişse ben gibi canı gönülden birini,
Düşünmeden seve seve vermeli sevdiğinin yoluna varını yokunu!

Celalli ve haşin bakışlarla değil, aşk ve sevda ile bak gözlerime!
Bunu bil ki seni ben gibi ölesiye seven birinin, yalan olmaz sözlerinde.
Sana mert ve yiğit sözü veriyorum bu emanet can bu tende oldukça,
Senden başkası konuk olmayacak, sana sırılsıklam meftun olan bu yüreğimde.

Bir ricam var senden, bana gelirken beni mest eden, gülücüklerinle gel!
Gülücüklerle gelirsen, seve seve taşırım aşkın barlarını, güçsüz olsa bile bendeki kamburlaşmış bel.
Yeter ki aşkın pınarları çatlamış kurumuş gönül topraklarıma şarıl şarıl aksın ama
Koparmasın aşkımızın sevda kokan gül yapraklarını yel!

Sevda yolunda baş koydum diyorsan sen de Aslı gibi Zühre gibi Şirin gibi sevmelisin!
Seni seveni birkaç gün görmediğinde, sabırsızlıkla aşk ve şevkle yolunu gözlemelisin!
Sen, sen ol! unutma! Hatta istiyorsan yaz bunu asırlık çınar ağacının kabuğuna!
Seni ölesiye sevdiğimi, senin için her türlü fedakarlığı yapabileceğimi muhakkak bilmelisin!

Bu fani dünyada ki sayılı ömür mi adımız istesek de istemesek de vakti geldiğinde bitecek.
Sevda bahçelerinde el ele, kol kola volta atmamız ve kumrular misali koklaşmamız bizlere kar kalacak.
Gel birbirimize şeref ve namus sözü verelim! Biz yaşadıkça gurur ve kibir atına binmeyelim!
Zira sevdalı gönülleri fetih edersek, bu özelliğimiz bizi ahirette peygamberimize komşu edecek.
21-23/ Eylül / 2021
( Bana Gelirken Beni Mest Eden Gülücüklerle Gel başlıklı yazı sadeceo tarafından 23.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.