Sevgili dediğin, 

Hayatı sevdiğine sevdirmeli asla ve asla zehir etmemeli!

Sıkıntı ve kederli olduğunda, kendi kendine yetmeli!

Dünya nimetlerinin tamamını verseler bile,

Sevdiğinin hatırı için elinin tersi ile bir kenara itmeli!


Sevgili dediğin,

Sevdiğinin ayıp ve kusur setretmeli!

Önemli gün ve gecelerde, buket buket kırmızı gül takdim etmeli!

Sevda ormanlarında, asırlık çınar ağaçlarına,

Mahirce sevda türküleri eşliğinde,  aşk ve şevkle adını kazımalı!


Sevgili dediğin,

Kesik uçlu kalemlerle, konusu sevda olan onlarca şiir yazmalı!

Göründüğü gibi olmayanların, şeytani oyunlarını zekice bozmalı! 

Sevdiğinin gam ve tasası olduğunda,

Şefkat abidesi bir anne misali teselli edip, canı gönülden kucaklamalı!


Sevgili dediğin,

Aşkın ormanlarında, kumrular gibi el ele kol kola dolaşmalı!

Gül sevdalısı bülbüller gibi, yorgunlukları bertaraf edercesine şakımalı!

Kır çiçeklerinden yapılan taçları,

Sanki som altınmış gibi, özene bezene başına takıp mutlu olmalı!


Sevgili dediğin,

İkindi çaylarını tam kıvamında, sevda ateşinde demlemeli!

Leyla ile Mecnun gibi Kerem ile Aslı gibi Tahir ile Zühre gibi sevdiğini bilmeli!

Aşkın kızarmış elmalarını,

Sırılsıklam meftun gönlün, sevda tabağına hünerlice dilim dilim dilmeli!


Sevgili dediğin,

Kahve renkli gözlerle, sevdiğinin ela gözlerine baktığında, sevdasını görmeli!

Aşkın gergefinde, sevdasını motif motif, desen desen, nakış nakış örmeli!

Sevdiğinin bir anlık firakında,

Tımarı çok mükemmel yapılmış rahvan at misali şahlanıp dörtnala gelmeli!

05/ Eylül/ 2021


( Sevgili Dediğin başlıklı yazı sadeceo tarafından 5.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.