Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 11.10.2021
Okunma Sayısı : 1331
Yorum Sayısı : 3
ÇAĞDAŞ(!)-LAİK(!)-MODERN(!)-İLERİCİ(!) SAPIKLARIN TARİKAT  VE CEMAATLERİ—1. BÖLÜM--

Başlığı  okuduğunuzda  ‘’ Bu  adam  ne  saçmalıyor?’’  Dediğinizi  duyar  gibiyim.  Bir  insan  hem  laik  hem çağdaş  hem  ilerici hem modern hem de sapık ve  tarikat-cemaat  mensubu  olamaz.’’ Diyenler  de  mutlaka  olacaktır.

Tabii  ki  tarikat veya  cemaat  dediğimiz  zaman aklımıza  hemen ülkemizdeki  İslami  tarikatlar  ve  cemaatler  geldiği  için  durum  böyledir. Oysa  her  fırsatta  ‘’ Türkiye  Laiktir  Laik  kalacak’’  veya ‘’ Türkiye  Şeyhler- Dervişler-Müridler ve Mensuplar Memleketi  olamaz.’’  Diyenlerin pek  çoğunun hangi  gayrımüslim  tarikat  ve  cemaatlere  mensup  olduklarını  bilseniz  aklınız hayaliniz  durur. Bir  şıha  bağlanmanın saçmalık-yobazlık cehalet- gericilik  olduğunu  söyleyen çağdaş-laik ve ilericilerimizin nasıl  saçmasapan  insanların  müridi  olduklarını bir  görseniz-bilseniz  hayretten  küçük  dilinizi  yutarsınız.

Ama?

Ama  bilmezsiniz. Bilemezsiniz.

Neden  mi?  Sorunun  cevabı  çok  basittir  aslında. Mesela  Google’a  girin  ve ‘’ Ülkemizde  faaliyet  gösteren yabancı tarikatlar ve  cemaatler’’  Diye  yazın  hiç  bir  sonuca  ulaşamazsınız  ya  da ulaşacağınız  bir  kaç  sonuç  Türkiye’de  faal olan  tüm  gayrimüslim tarikat  ve  cemaatler listesi olmayacaktır. Hatta  siz  gayrimüslim  tarikatları  ve  cemaatleri  sorduğunuz  halde  İslami  tarikat  ve  cemaatler çıkacaktır  karşınıza  hem de  en  küçük  dallarına-kollarına  kadar. 

Öyle  olunca da ülkede  sadece  İslami  cemaatler  faaliyette  sanırsınız. Ya  da  yabacı  cemaatlerin ve  tarikatların faaliyetlerini  sadece  ve  sadece  bazı  kiliseler  önlerinde ( Özellikle  İstanbul- Kadıköy’de)  bedava  İncil  dağıtmaktan  ibaret masum  bir faaliyet  olarak  görürsünüz.

Neden  böyle?

Çünkü  bu  ülkede bir  İslami  tarikat  ya  da cemaatte  yanlış  bir  şeyler olursa  tüm  gazeteler  ve tv  kanalları  çarşaf  çarşaf  yazar  ya da  haber  yapar ama aşağıda okuyacağınız  şu  haberi  büyük  gazetelerin  ya da tv  kanallarının  hiç  birinde  bulamazsınız. Yerel  haber  olarak kalır. Hangi  haber  mi?  Buyurun  okuyun:

‘’Antalya'da inançları gereği kan alıp vermeyen Yehova Şahitleri'nden 56 yaşındaki Semih Sabri Güzel, aynı inançtan eşi 52 yaşındaki Hülya Güzel'e 'Ölüm riski bile olsa kan verilmeyecek' yazılı belgeyi imzalayıp böbreğini bağışladı.---2017.’’

Evet..Bahsi  geçenler  iki  Türk. Biri  böbrek  hastası  diğeri  de  onun  kocası.  Koca  ile  karısının  dokuları  uyuşuyor.  Koca karısına  böbreğini  vermeye  razı  ama  bir  şartı  var:  Bu  ameliyat  esnasında  karısı ölecek  dahi  olsa  ona  kan  verilmeyecek. Çünkü  Yehova  Şahitleri’nin  inançlarına  göre  kan  almak  da  kan  vermek  de  yasak. Ve  bunlar  modern-  çağdaş  insanlarımız (!) Laik  olduklarına da kalıbımı  basarım.

Bu  ülkede Milli  Piyango  haramdır  diyen bir  Müslümana  pek  çok  Müslüman  vatandaşımız ‘’ Hastir  lan’’ der  ama ‘’ Günde  bir  defadan  fazla s.çmak  haramdır.’’  Diyen bir Yehova  şahidine kimse  ‘’ Hastir  lan !’’  Demez. [ Bu bilgiyi çok  çok  çocukken  Rum komşumuz ve bir  Yehova Şahidi olan  Madam  Evniki’den  almıştım]

Bu  ülkede  dişlerini  misvakla temizleyen Müslüman  gericidir  ama  hayatı  boyunca  etek  ve  koltuk altı  tıraşı  yapmayan  Yehova  Şahidi veya  başka Laik  Tarikat  mensubu çağdaştır-laiktir-  ilericidir.( Yehova  Şahitlerinin etek  ve  koltukaltı  tıraşı  olmadıklarını da  toprağı  bol  olsun  Madam  Evniki’den öğrenmiştim.) 

Bu  ülkede insanların akın akın İslami tarikat  ve  cemaatlere koşması  gündem  olur ama  sadece 2009  yılında  2000  Türkiye  Cumhuriyeti  vatandaşının  ülkemizdeki  onlarca  gayrimüslim tarikattan ( veya  cemaatten) sadece biri  olan Yehova  Şahitlerine katılması  hiç  gündem  olmaz.

Velhasılıkelam  Türkiye Şeyhler- Dervişler- Müridler- Mensuplar  memleketi  olamaz  ama  Azizler- Pastörler- Keşişler gibi misyonerlerin  hatta  Gurular- Beytî Dostlar  ve  daha  nice  sapıkların  yurdu  olabilir. Bunda  laiklik  açısından  bir  sakınca  yoktur. 

Peki sadece Yehova Şahitleri  midir  bu  ülkede  cirit  atan  gayrimüslim  tarikat?

Ne  gezer  efendim.  O  sadece  bir  tanesi.  Daha  niceleri  var.

1860- 1920  yılları  arasında  bu  ülkede   yüzlerce  okul  açmış  ABD ve  Avrupa’nın ( Sadece  ABD nin  900 civarında  okulu  vardı Osmanlı  topraklarında ) 1924 de çıkartılan  Tevhid-i  Tedrisat  Kanunu sonrasında kuzu  kuzu  taslarını  taraklarını  toplayıp  bu  ülkeden çekip  gittiklerini mi  sanıyorsunuz  yoksa?

Evet..Bugün  ülkemizde  halen  faal  olup  hatırı sayılır  miktarda  Türk taraftarı  olan  gayrimüslim  tarikatlardan  sadece  biri olan  Yehova  Şahitleri hakkında  kısa  bir  bilgi vermeye  çalıştım ama başkaları  da  var.

Mesela  Beyti Dost  Tarikatı  veya  Cemaati  diye  bir  şey  duydunuz  mu?

Duyduysanız da duymadıysanız da sımsıkı  oturun  yerlerinize  ve  daha  dikkatli  okuyun lütfen. Zira Türkiye’yi  asla  ve  asla  Şeyhler-Dervişler- Müridler ve  mensuplar  yurdu  yapmamaya  ant  içmiş  bazı  vatandaşlarımızın  bu uğurda  nasıl canla  başla  bir  mücadele verdiklerini(!) okuyacaksınız.

Nedir  Beyti  Dost?

Şimdi  çok daha  dikkatli  okuyun  ve  bizim çağdaş-  laik  ve  ilericilerimizin  neye  inandıklarını  görün  öncelikle.  Sonra da  kim  olduklarını  tanıyın. Bakalım  yine  ‘’ Cehalet  efendim  cehalet.  Tüm  bunlar  eğitimsizlikten  kaynaklanıyor’’  Diyebilecek misiniz?

Evet..’’ Nedir  Beyti  Dost?’’ Demiştik.

Efendim... Hz. Muhammed’in( S.A.S) nasıl ki ehl-i beyti varsa Hz. İsa’nın da Beyt-i dostu varmış. Yani Evinin dostu.

Peki kimmiş bu dostu ve o dostun vazifesi neymiş?

Bu Beyt-i dost Hz. Yahya imiş.

Hz. Ali nasıl ki Hz. Muhammed’in amcasının oğlu ise, Hz. Yahya da Hz. İsa’nın teyzesinin oğluymuş ( Hz. Meryem’in teyzesinin oğlu olduğunu söyleyenler de var ) ve görevi Hz. İsa’nın, yaşadığı o kısacık ömründe anlatamadıklarını ondan sonra insanlara anlatmakmış.

Şimdi bilenler diyeceklerdir  ki ‘’ Yahu Hz. Yahya, Hz. İsa’dan daha önce öldürüldüğüne göre nasıl olur da Hz. İsa’dan sonra onun söyleyemediklerini insanlara anlatır ?’’

Demokrasilerde  çare  tükenmediği  gibi  bizim  çağdaş- ilericilerde  de  çare  tükenmiyor  tabii  ki.

Bakın  Hz.  Yahya  -hem de  öldükten  sonra-  kendisinden  sonra  öldürülen  Hz.  İsa’nın  sözlerini  nasıl  aktarmış insanlara?

Reklamlardan  sonra... Yani  bir  dahaki  bölümde  inşallah...

( Çağdaş(!)-laik(!)-modern(!)-ilerici(!) Sapıkların Tarikat Ve Cemaatleri—1. Bölü başlıklı yazı Sami Biber tarafından 11.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.