Sevdim Sevilmedim Suspus Otur Bir Daha Sevme Demelere Karşıyım

 

Sevdim, sevilmedim suspus otur bir daha sevme demelere karşıyım. Ben hep severim, karşımda ki sevmese de yükü ağır olsa da çekerim, yok çekilmez bu denilse de. Ben farklı olanı seçerim, sevmek tarifi olmayan bir yaşama şeklidir, severken coşarım koşarım içimde kelebekler uçar gönlüme dokunur titretir, beni de uçurur…Neden beni sevmedin diye sormam, bilmiyordur sevmesini üzmem…Dudağına mücevherden daha kıymetli gülücükleri eklemek isterim istemez, yine gülmesi için çabalarım vazgeçmem, vazgeçmek yakışmaz…Farklılığım nasıl belli olacak? Onlar boşa emek dese de, Rabbim boş bir şeyi yarattıysa onun içini doldurması için bizi yarattı, çaba bizden taktir Rabbimden bilirim severim.

 

Bende bir şeyler eksikti, neydi diye düşündüm, sevmem eksikti…Sevmelerimi görmeyenlere kızgındım kendime kızgındım, baktım ki sevmek bana, bu böyle olmaz sen sadece sev dedi sevmeye başladım, ruhuma huzur geldi çünkü Rabbim sevin demişti,” birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olamazsınız” demişti. Nasıl sevmezdim bundan sonra? Bazen sevmek tene dokunmak değildir, bu zor olsa da sevdim kaçmadım, kaçmak yakışmazdı…

 

Geç uyanırdım sevmeden önce şimdi sevince erken uyanıyorum seyrediyorum seherde kâinatı kuş böcek ötmelerini, herkes uykuda iken yatarken. Önce güneş içime doğdu sonra kâinata doğdu Rabbim yardımıyla çok şükür. Sabahları geç kalkmanın ve huysuzluğumun eseri kalmadı, yok oldu bitti çünkü ben karşılıksız sevdim, Rabbimin emrine itaat ettim özgür oldum. Çok güzelsin diyenim olmadı, güzel olmasam da güzel olanla güzeldim, fark etmediler yanıldılar, iç güzellik yerine dış güzelliğe geçerli olmayan meyil ettiler yaşlanınca nefret ettiler! Hiç nasıl olmuşum diye sormadım, sormama gerek yoktu olmuşu kurumuş bilmişlerdi, tahta hep oturmuş güzeldi, bir çift gözü mavi ya da yeşile sadece siyah olana vurulmuşlardı, kahve rengi gözlüyü es geçmiş sevmişlerdi. Mavi gözlü yeşil gözlü güzelliğiyle gururlanmış en güzeli benim demiş nazıyla cefasıyla çok istemesiyle usandırmış sonu ayrılıkla bitmiş. Bakışta aşk yoksa, ne renk olursa olsun sadece bir rengin yansımasıdır bildim, sevmeyenleri de zorda olsa sevdim…

 

Ben diyorum ki boşlukları hoşlukla doldurayım, karşımda ki isterse hoş demesin ne fark eder ki hoşluk için, o zaten hoştur, gülümsemek hoştur karşımdaki ekşi suratlı olsa bile , gülüşümü değiştiremez ki, çünkü gülüşün içe verdiği güzelliği sanki bir cennet bahçesi, kim bu cennet bahçesinde gezinmek istemez ki vesselam.

Mehmet Aluç


( Sevdim Sevilmedim Suspus Otur Bir Daha Sevme... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 15.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.