Dünyada karışık durumlar, güzel yurdum Türkiye'de de dünyadakine benzer durumlar var. Bunların bir kısmı gerçekten çok önemli konular... Bu çok önemli konuları, incelemek, irdelemek, hırpalamak biraz da silkelemek lazım...


Çıkmış adam, adam dersem yani siz O'nu İbraaam Tatlıses anlayın, şarkıda çok önemli bir konuyu gündeme getiriyor ''İndim derelerine bilmem nerelerine kaytan bıyıklarımı sürsem nerelerine.'' diyor, burada dereler hangi dereler, derelere nereden iniliyor, bir de bu kaytan bıyıklar nerelere sürülüyor bunun acilen açıklığa kavuşturulması lazım...


Senelerdir bu önemli konuyu düşünüyorum, tabi mutlaka devlet görevlileri ve ileri gelenleri de düşünmeden edemiyordur. Bu manda söğüt dalına nasıl yuva yapıyor, hani yuvayı dişi kuş yapardı, yoksa bizim ile kafamı yapıyor bu yetkililer? Yavrusunu da sinek minek kapmış diyorlar, o zaman sineklere hormon verip dev sinekler yarattılar gibime geliyor...


Şeyma'nın sevgilisi kim? O kadar hayati bir konu ki irdelemeden, incelemeden, didiklemeden, üfürüklemeden geçmeyelim bu konuyu... Bir de her magazin programında görünmüyormuş Şeyma Bacımız, buradan kanal sahiplerini uyarmak istiyorum, Şeyma'nın çıkmadığı magazin programına ben magazin programı demem kesinlikle... Eğer ki reyting istiyorsanız Şeyma'yı mutlaka çıkartacaksınız kardeşim, onu beşi bilmem ben...


Bizim memlekette önemli konular bitmez. Bitse bile biz bir yerlerden bulup çıkartırız önemli konuları, sonrada önem sırasına göre anlatırız herkese... Bu hastanelerde SUS işareti yapan hemşirenin adını bir türlü öğrenemedik. Devlet görevlilerine sesleniyorum, hatta Sağlık Bakanlığına kadar dilekçe ile müracaat edebiliriz. Hemşiremizin adı nedir? Yaşı kaçtır, kaşı neden siyahtır, ayrıca kaşı neden gözünün üstündedir?


Bu memlekette de amma fazla önemli konu varmış yahu! Başımı alamadım önemli konuları sizlere anlatmaktan. Köpekle kedi arkadaş olmuşlar. Kedi köpeğin sırtını kaşıyormuş, köpek de kedinin kulağını ısırır gibi yapıyor ama ısırmıyormuş...


Ha bu arada önemsiz konularda var tabi memlekette dolar dokuz lirayı geçmiş on liraya dört nala koşuyormuş. Bana ne yahu doları olan düşünsün. Olmayan daha da fazla düşünsün. Üzerinde durulacak bir konu değil. Kurşunsuz benzin zıplamış kurşun gibi cüzdanımızı delmiş geçmiş. Hakeza dizel de öyle... Dolmuşçular zam istiyorlarmış. İsteyenin bir yüzü kara vermeyen Barack Obama mı desek?


Emekli maaşlarına yılbaşında büyüğünde büyüğü zam varmış. Asla enflasyona ezdirilmeyen bir ülkede yaşadığımızı da unutmamak gerekiyor... Milli Takım da 2050 yılında ki dünya kupasında akılda kalan başarılar elde edebiliriz düşüncesi ile geleceğin takımını kurmak için çalışmalar yapıyormuş...


Kahraman asker ve polislerimiz terör ile mücadelede, vatan savunmasında aslan gibi görev yapıyorlar... Allah ayaklarına taş değdirmesin... Dünyanın çok yakınından bir gök taşı geçecekmiş. Herhalde Bülent Ersoy'un tek taşı kadar önemli bir konu değil ama, işte aklımıza geldi yazdık...


Böyle işte önemli önemsiz bir dolu konu aklımıza geldi çiziktirdik bir şeyler. Siz de zaman zaman bazı konuları önemseyin, ilk önce de kendinizi, sonra devletinizi, milletinizi... Cart curt edenlere de kafayı takmayın... İt ürür kervan yürür yine de... Sürçülisan ettik belki sizi biraz güldürmek için af ola...

( Önemli Konularda Var Önemsiz Konularda başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.