AV. ABDULHADİ BAY

        “SEN  DİYOR  YÜREGİM”DEMİŞ

 

         Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

       Gaziantep Güneş Gazetesi 19 Ekim 2021

       …………………………………………..

 

      Av. Abdulhadi Bay “Sen Diyor Yüreğim” demiş şiir kitabına. Nisan 2010 tarihinden günümüze kadar 11 yıldır Türk Dünyasındaki şair  ve yazarları “Kumru Dergisi”nde buluşturan ve tanıştıran Av. Abdulhadi Bay’ın “SEN DİYOR YÜREĞİM” adı altındaki 288 sayfalık şiir kitabı okuyucuları ile 2 Ekim ile 10 Ekim 2021 tarihinde Kitap Günlerinde okuyucuları ile buluştu. Kitap Serencan Yayınlarından çıktı. Av. Abdulhadi Bay sözü edilen yerde sevenlerine kitap imzaladı. Arkasından, şairin “Yar Gözüyle baksaydın” adlı şiir kitabı yine Serencan Yayınlarından okuyucularına bir defa daha merhaba diyecektir. Okuru bol olsun diyorum. .

       Şairin şiir kitabı şuan elimde. Abdulhadi Bay, ünlü şairimiz Orhan Veli Kanık gibi Türk Şiirinin bütün şekil özelliklerini incelemiş ve hayata geçirmiş. Orhan Veli Kanık’ı biz modern Türk Şiiri yazan ve serbestçi olarak tanırız. Hal bu ki, Orhan Veli düz kafiye, sarma kafiye, çapraz kafiye olarak Türk şiirini yapısı itibarı ile  incelemiş ve her türde şiir yazmış. Bunu küçük kardeşi Adnan Veli kanıkın yayımladığı kitapta gördüm ve okudum.

       Av. Abdulhadi Bayı da, bir çok okuyucular hececi olarak bilirler. Abdulhadi Bay da, tıpkı Orhan Veli Kanık gibi Türk Şiirinin bütün dallarını incelemiş ve şekil yapısı ile hepsini hayata geçirmiş. Abdulhadi Bay şehrimizde adını  duyurmuş bir hukukçudur. Fakat bunun yanında da Edebiyat fakültesini bitiren bir zat’ı muhteremdir. Kendini edebiyata, kültüre, sanata adayan bir şahsiyettir. Sadece hukuk ve edebiyat fakültesi mi? Hayır, bunların yanında Matematik, İktisat, Türk Dili, ve İlahiyet Fakültesini de bitirdikten sonra, şimdi ve hala Tarih Bölümünü okumaktadır. Av. Abdulhadi Bayın yurt içinde ve Türk Dünyasında ödül ve plaketleri bulunmaktadır. Ayrıca Gaziantep’te istasyon Caddesi Velic İş Merkezi kat 7 de bulunan Kumru Dergisinin Ofisi, bir şiir atölyesidir. Bu atölyede edebiyat öğretilmiştir, bir çok hece şairi yetişmiştir. Türk şiiri deyince de akla hece şiiri gelir. Av Abdulhadi Bayın dil üzerine de çalışmaları vardır. O kendini Türk Edebiyatına, Türk Kültürüne ve Sanatına adamış bir şahsiyettir demiştik. Aynı zamanda Av Abdulhadi Bay Türkiye Edebiyatçılar Derneği Federasyonu Başkanıdır. Yukarıda da dediğim gibi kendini kültür sanat ve edebiyatımıza adamış bir şahsiyettir. Kendisini bu yolda kutluyorum, başarılı çalışmalarının devamını diliyorum, şiir kitabını da salık veriyorum, alın okuyun diyorum.

 

( Av. Abdulhadi Bay Sen Diyor Yüreğim Demiş başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 19.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.