Ey insanoğlu... Seviyor sevmiyor diye yapraklarımızı yolup yolup bizi dımdızlak bırakıyorsunuz. Bizler dünyaya güzellikler katmak için Allah tarafından özene bezene yaratılmış papatya çiçekleriyiz. Dağ başlarında kırlarda, sarı beyaz renklerimizle, kokularımızla sizlere görsel bir şölen sunuyoruz bu yetmez mi?


Benin ve arkadaşlarımın yapraklarını kopartarak eğer ki birbirinizi sevip sevmediğiniz ortaya çıkacak ise hiç çıkmasın. Biz papatyalar bıktık gerçekten sürekli kırlarda sevgililerin yapraklarımızı kopartıp bizi dımdızlak bırakmasından... Yapmayın böyle şeyler, yapmayın... Arılar sinekler konsun üstümüze yine, onları bu zevkten mahrum bırakmayın.


Bırakında kırlara çıkan ve birbirini yürekten seven kızlar erkekler bizleri doya doya koklasınlar, koparmadan, kokularımızı ciğerlerine çeksinler... Bizim yapraklarımızdan papatya çayları yapılsın, bakın işte o zaman kopartıldık mı, bir işe yaradık diye zerre de üzüntü duymayız...


Hem size bir şey daha söyleyeyim, bize şarkı bile yaptılar ''Papatya gibisin beyaz ve ince, eziliyor ruhum seni görünce.'' diye sözleri devam eder gider... Biz hiç güzel olmasaydık, rengarenk olmasaydık bize böyle şarkılar yaparlar mıydı, sorarım size?


Ne demiş seven yüreklerden birisi ''Papatyanın yaprakları ile uğraşmana gerek yok. O kadar kalabalığın içerisinde beni fark etmen yeterli.'' Dedik ya yapraklarını koparmayalım diye papatyaların, sanki biz hiç dememişiz gibi birisi de şöyle demiş. ''Sana da kırgınım papatya bir seviyor umu sığdıramadın onca yaprağına.'' Bitmez bu papatya muhabbetleri ''Gün gelir bir papatyanın son yaprağında kopar kıyamet.'' En gerçekçisi de bu olsa gerek. ''Sevgimizin şahidi Allah olduktan sonra, papatya sevmiyor dese ne çıkar.''


Evet, evet buradan bir daha sesleniyorum sizlere, ey insanoğlu, birbirini seven, birbirinin gözünün bebeğine bakan kızlar, delikanlılar, bundan böyle papatya fallarında sevdiğinizin sizi sevip sevmediğini sorgulamaya kalkmayın, biz de birazcık kırlarda güneşin, yağmurun tadını çıkartıp, dünyaya da güzellikler katmaya devam edelim. Sevdiğinizin yanağına, dudağına ufak bir öpücük kondurun ve birbirinizi sevmeye devam edin... Bizi hayattan kopartmayın...

( Papatyaların İsyanı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.