Rüya Tabirleri Kitapları, hem de çok kalınları, biliyorum ki bir çok ev de vardır. Psikologlar ve psikiyatrlar rüya görmenin sağlıklı bir olay olduğunu söylerler... Rüyaların din ile de ilişkisi vardır. Okuyanlar mutlaka bileceklerdir Hazreti Yusuf rüya yorumlama üzerine ki Kur'an ayetlerinde de geçer büyük bir üstat sayılır...


Rahmani rüyalar vardır bir de şeytani rüyalar vardır. Allah ikincisinden korusun. Tabirlere bakılsa da rüyalar ile amel edilmez, edilmemesini söylerler... Asrımızı 21. Asır... Artık 15. Yüzyıl ya da 17. Yüzyıldan çok farklı şeyler var kainatta... Çağımız uzay ve bilgisayar çağı. Her gün yeni bir icat oluyor. İnsan yetişemiyor bile bunlara...


Tuttunuzda rüyada bilgisayar virüsü gördünüz, hadi bunu nereye koyacaksınız? Nasıl tabir etmemiz lazım bu bilgisayar virüslü rüyayı? Ya da son model androyid cep telefonunuzun çalışmadığını ya da çalındığını gördünüz, cep telefonu ile ilgili bir yorumu nasıl bulacağız Rüya Tabirleri Kitabında. Kafamda böyle deli sorular...


Bilgisayar virüsü bilgisayardan çıktı, size aniden saldırdı, hadi bakalım, nasıl bir kabus... Bu rüyayı nasıl yorumlayacağız? Size saldırmakla da kalmadı hanımınıza, çoluğunuza çocuğunuza da saldırdı, adeta ağzından ateş saçan bir ejderha oldu, çevresinde ki her şeyi yutmaya başladı... Siz de uzay gemisine binip Samanyolu Galaksisine en yakın galaksi olan Galaksi Taksi ile Andromeda Galaksisine kaçtınız... Buyurun buradan yakın. Çözümsüz bir rüya... İki milyar ışık yılı uzaklıkta ki bir galaksi işte Andromeda...


İhalar sihalar tepenizde uçuyor, alçalıyorlar sizin eve doğru pike yapıyorlar... Siz de o sırada yaz sıcağında üstünüzde ki pikeyi açmışsınız... Her türlü pikeye açıksınız... Sihanın biri tam pencereden girip size limitsiz bir kredi kartı bırakıyor. Hemen alıyorsunuz kartı ve o mağaza senin bu mağaza benim harcamaya başlıyorsunuz. Sonra ekstre geliyor, kafayı üşütüyorsunuz ve bir de bakmışsınız bir muayenehanedesiniz... Kim var karşınızda? Prof. Dr. Haydar Dümen... İçeri giriyorsunuz Haydar Dümen telefonla konuşurken, başı ile işaret ediyor ''Oturun.'' diye... Oturuyorsunuz... Haydar Dümen'in telefonda konuştuğu kız Haydar Dümene ''Sevgilim beni dudağımdan öptü acaba bakireliğim gitmiş midir?'' diye soruyor... Haydar Dümen'de kafayı yiyor ve yatağa uzanıyor, sonrada ''Hadi hadi biri de benim çocukluğuma insin de bir daha çıkartmasın beni oradan '' diye bağırırken uyanıyorsunuz...


Tam sevgilinizi almış dağ başlarına kırlara çıkmışsınız, el ele göz gözesiniz, sarılmışsınız birbirinize, rüyadasınız, o sırada havadan bir dron geliyor tepenize ve müstakbel kayınpederinizin sesi ''Bana bak müstakbel damat anneni babanı gönder kızımı istesinler, sonra gezin tozun ama şimdi kızımı bırak çarparım ha.'' diyor, tam drona taş maş atıyorsunuz, o sırada da drondan makineli tüfek ile ateş ediliyor, öldüm tam derken birden uyanıyorsunuz... Hangi rüya kitabına bakıp da tabir edeceğiz, zor bir durum gerçekten...


Zor gerçekten zor bu rüyaları tabir etmek Hormonlu besinler rüyalarınıza giriyor. Çilekler beş kilo, salatalıklar yedi sekiz kilo, hakeza domatesler de öyle... Karpuzlar ile kavunları hiç söylemeyelim... Tabi hormonlu bunlar, siz de büyük büyük meyveler sebzeler görüyorsunuz, hormonlar ile arkadaş oluyorsunuz... Tam sokakta yürürken balkondan birisi muz kabuğu atıyor, ve bu kabuk kafanıza düşüyor, birden bayılıyorsunuz, gözünüzü hastanede açıyorsunuz, aniden terleyerek uyanıyorsunuz... Nasıl yaşarız bir de şu rüyalarımız olmasa? Bir daha ki rüyalarda buluşmak üzere...

( 21. Yüzyıl Rüyaları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.