İhtimaller Zincirinde...

 

“Muhatap olduğumsa sadece Yaratan ve bu sayede yaratılmış her canlıya aşırı hassasiyet gösterip kolayca sevip de inanırken asla taviz vermiyorum duygularımdan ve tören makamında kalemin bayrağını en tepeye çekiyor ve taşıyorum ve aşıyorum da hayatın tüm engellerini. Yıldız Gülüm”

 

 

İhtimaller zincirinde, düşüncelerin ışığında kabul görmese de gülücüklerim, ben gülücüklerimi soldurtmadan yeşertmemeye çalışıyorum, ne kadar başarı olup olmadığın ihtimaline takılmadan devam ediyorum. Beni umutsuzluğa düşürecek girdaba, Rabbim yardımıyla sabırla devam ederken, Rabbim her an yardım ediyor binlerce kez şükürde etsem, karşılığını veremem… Rabbim tasvip etse yeter, insanların bunu hoş karşılaması karşılamaması ihtimalleri zincirine takılmadan, kendimce devam ediyorum yazarak, okuyarak siz kardeşlerimin eserin duygu ve hisler dünyasında gezerek, sizlere de ayrıca teşekkürler ediyorum, bu nadide eserleriniz ve duygu ve hisleriniz çabanız için…

 

Sürecin sonunu bilemem Rabbim bilir, yaz kulum demiş şükürler olsun binlerce kez yazmaya gayret ediyorum, şenliği neşesi duygu ve hislerin içinde gezinerek. Hayalim yazmaktı, Rabbim duamı kabul etti yazdırtıyor binlerce kez şükürler olsun, Rabbime. Faktör etken tepki etki benim göremediğim anlarda, okuyanların gönlünde belirince bende bugün olmazsa yarın mutlu olacağım bir gönülde tebessüm ettirmenin neşesini hissederek, karşılığını görerek. Başka nedir ki dünya bir tebessüm ettirmek, elinden geldiğince varmak, sarmak, yanında olmak, gerisi geçici işler meşgale ve uğraşlar…

 

Ne yazmanın anın da, ne de döngü denilen süreçte dış faktörlerin olumsuz etkisini, gülümseyerek savarak, tebessümlerimi uçuşturarak, onca karşımdakine kabulü zor olsa da anlamasa da, anlaması bende bir önem taşıyor, çünkü yaşamış olduğu hayat fikirler bu fikirleri kabul edemeyecek şekilde devam ettiğinde fazla bir şey söylemem de doğru hiç değil. Tevazünün engin denizlerinde gezmek, başlı başına bir âlem, anlatılması mümkün olmayan bir dünya!

 

Engellerim muhakkak olacak, bu engeli yıkmak yerine, bir kapı açarak aşmak çabamın en başında geliyor. Bunun keyfini yaşamak yazarken apayrı bir zevk neşe benim için. Bazen sessizlik bana dil oluyor, kalbimdeki olumsuz düşünceleri silip atıyor, daldan dala atlamak yerine sessizce yürüyerek düşünerek severek, yazmaya devam ediyorum Rabbime bin şükür ederek. Başkalarına göre bu makul olmayabilir, lakin benim için makul olan budur. İkilemde kalsam bile matematiksel olarak çarpıp bölüp, sağlamasını yaparak yolculuğa devam ediyorum, belki farkındalık budur karşılık beklemeden insanlardan, sadece Rabbimden beklemek, doğrusu da bu, vakıf oldum geçte olsa, öyle ise sıkıntı yoksa sıkıntı vardır vesselam, selamlarımla.

 

Mehmet Aluç

( İhtimaller Zincirinde... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 31.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.