Beyin Fırtınasına Bence Devam

 

   Tanım- Kanım- Canım-Anım-Bağım Ya da Finans Sağlayan Dış Finansörlerin Çığlığı

 


Tanım derken vatan içindir bu canım damarda akan kanım vatan iken canım musallat olana aksın vatan için kanım, içinde ecdattan var iken anım, koparamaz hiç kimse bağım. Diyenlerin çokluğuna rağmen hala içerdeki iç düşmanların saçmalığına rağmen, satıcıların dış düşmanlarımızla iletişim halinde tüm değerlerimizi kendi dünyalarında heba ederek yok sayarak bu değerlerimizi kendini satarak birkaç dolar uğruna değiş tokuş yapmasının gerçekleştiği platformlardaki paylaşımlarının, talep yoğunluğuyla çırpınışlarının sergilendiği değersizliğini nasıl buluyorsunuz? Kısacasını sergilemek istersem dış güçlerin finans sağlayan finansörlerin ülkemizi yıkmak için çaresizliklerini sergiledikleri içi boş insanların kokuşmuş içlerini dizayn etmek isterken çırpınışlarını sergiledikleri platformlardan söz ediyorum.

 

A-Anladığım kadarıyla finansal piyasa sistemini kontrol eden ve düzenleyen finansörler ya da kendini güçlü sanan silahşörlerin, tüm sistemi yani hayatı da içine alan haliyle kontrol etmek için çaba sarf ederken çabasız ’lığına rağmen bunu becerememenin faturasını millete kesmek için, illa da benim dediğim dedik elimdeki yatırım yaptırım derken, elindeki kazığın bir yerine batmasıyla, bu batan kazığı bize batırmak için içimizde satın alınan satılmışların yardımıyla harekete geçmesiyle, kendi çırpınışlarını sergiledikleri bir çırpınıştan başka bir şey değildir yani. Bir kaç içimizdeki satılmışların dünde olduğu gibi bugünde yarında olabileceğini bilen bizlerin, vatan bayrak insan kırmızıçizgimizdir diyerek bizdeki sarsılmaz gücü yıkmak için, içteki satılmışların az kazanç fazla sağlamak için kendini satanların var olması dün olduğu gibi bugünde sancılarından kurtulmak için haince planlarının olması onlara fayda sağlamayacaktır.

 

B-Bulundukları zillet içinde en alt tabakaya çirkefliğe düşerek çirkeflikleriyle etrafa çamur sıçratanların, düşünecek akıllarının olmaması kısa vadede uzun kazanç peşinde kendi tüm değerlerini satarak kazanç sağlamaları yıkımlarıyla altında kalmalarının neticesinde tüm fikir sermayelerini, vatanı bayrağı için savaşanların karşısında yitirmeleriyle varlıklarını hala dış güçlerden finanse etmenin peşinde el pençe divan durarak el ayak öperek rezilliklerini sergilemelerinden ve çaresizliklerinin sergilemelerinden başka bir şey ifade etmeyen halleriyle çırpınışlarıdır. Bu sergiledikleri çaresizliklerini göremeyenlerin sadece havlayarak ısıracaklarını sergilemeleri kendilerini finanse edenlerin eninde sonunda kıçlarına tekme yiyerek ortada kalmalarının derin çıkılmaz kuyularından başka bir şey değildir.

 

C- Canı sıkılarak cumbada oturan Cumali, ülkemizdeki ani kur fiyat dolar endeksinin devletimizi yıkmaya yönelik yükselişindeki ve içteki düşmanların sevinerek halay çektiklerini bildiğinden buna bir çare bulunmasından ziyade içteki düşmanların bir an önce temizlenerek vatanın içindeki pisliklerin acilen tez elden bir an önce temizlenmesinin elzem merhem dirhem dirhem umutsuzluklarının bataklarına gömülerek üstü örtülerek yok edilmesi gerektiğini düşündü ve yetkilerimizin de bu yönde karar vererek harekete geçmesini umarak demli çayından bir yudum alarak derin bir nefes aldı…

 

D-Dizayn ederek piyasaları yani pislik kokan leş pencereler açarak elindeki kirli paralarla dünya düzenini kuracaklarını sanarak içimizdeki içi kokmuş satılmışların bulunduğu platforma girmeyi hiç sevmiyorum ve birde bizlerin onlara laf yetiştirmek için büyük bir çaba içinde reklamlarını yaparak onların sözlerini çirkinliklerini tekrardan yayımlayarak paylaşarak destek olmamız onlara başarı sağlamak yerine ne kadar beceriksiz cahil şereften yoksun olduklarını sergilemesi babında hoşuma gitmiyor da değil yani…

 

E- Eninde sonunda bir yolun sonuna gelineceğini düşünen Emir, ani dalgalanmalarla dalgaların arasında boğulanların cansız verilerle dün bizi o kirli denizlerinde boğulmamızı isteyenlerin, boğulmalarını canlı takip ederken, yapay zekâyla, canlı zekânın tahmin ve analizlerinin aynı olmasının avantajıyla canlı canlı kendi oyunlarının bataklığında batanların batışlarını canlı canlı direkt ilk elden seyretmenin coşkusuyla ”yürü ense tıraşını görelim ” ancak gidersiniz” sloganları eşliğinde içteki sevincinin, dışa vurumunun aklıyla güvenli erişimin sayesinde, yapay zekânın yıkılışıyla dış finansörlerin yıkımını zevkle izliyordu.

 

F-Finansal sunucuların içteki etkisini çoğaltmak için içimizdeki içi boşların içini kâğıt paralarla doldurarak bir fayda sağlayacaklarını sanan geri zekâlıların bulunduğu bu platformlar, onların çaresizliğini göstermede bir test niteliğinde olmasını ve testin onların çaresizliğini göstergesi olarak göstergelerinin hala çalışmıyor olduğunu tespit etmesi adına anlık yıkılışlarını sergilemesi adına güzel bir platform olduğunu bu açıdan güzel olduğunu düşünüyorum sadece bu açıdan başka bir açıdan veya pencereden bakış açısıyla değil…

 

Bugünlükte bu kadar yeter geri kalanını sizlere bırakıyorum vesselam.

Mehmet Aluç


( Finans Sağlayan Dış Finansörlerin Çığlığı... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.