Bazılarına aksırıp tıksırdı mı ''Çok yaşa, var ol nur ol, pir ol. Bahri Babaya mum ol.'' diyesiniz gelmez. Hani o Müslümanların acımasızca canına kıyanlar. Hani kadınlara tecavüz edip dövenler, yerlerde sürükleyenler, çocukları aç bırakanlar, hayvanlara eziyet edenler.


Mesela Netenyahu aksırıp tıksırsa benim O'na ''Çok yaşaaaa!'' diyecek halim yok. Neden yahu çok yaşa, diyeyim ki? Adolf Hitler zamanında yaşasaydım da Hitler aksırıp tıksırsaydı O'na da ''Çok yaşa var ol nur ol pir ol.'' diyecek halim yoktu... Ama yakınlarımda küçük bir Filistinli ya da Afrikalı çocuk hapşırsa O'na gönülden çok yaşa derim mutlaka...


Çok yaşayın siz emi, insanlara faydalı olanlar, hastalıklara, hastalara çare olan doktorlar ve diğer sağlık çalışanları... Sizler yaşadıkça biz vatandaşlarda daha güvende olacağız... Tabi sen de çok yaşama bay korona... Bay mısın, bayan mısın o da belli değil de... Ha bir de hastanelerde doktorlara ve görevlilere mesele çıkartanlar siz de çok yaşamayın emi... Geberin zıbarın, ne halt ederseniz edin de etrafı kirletmeyin...


Siz çok yaşamayın Sivas da insanları diri diri yakanlar, sizin zaten dünyaya beş kuruşluk katkınız olmadı, sakın ama sakın siz çok yaşamayın. Kandil'in pislikleri siz de çok yaşamayın. İnsana, insanlığa katkısı olan sanatçılar siz çok yaşayın, siz ölseniz de çok yaşayın zaten hem yüreklerde hem de beyinlerde ve gönlümüzde...


Ha illa aksırmak tıksırmak istiyorsanız ki birisi size ''Çok Yaşa.'' desin, o zaman alın bir avuç karabiber burnunuza çekin, bol bol hapşırın... Aslında konu çok yaşamak ya da az yaşamak değil de doğru düzgün insanca yaşamak olmalı... Kimselere zararınız dokunmasın yeter...

( Çok Yaşaaaa başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.