Sağ elimin pazısına senin adını, sol elimin pazısına da kendi adımı yazdım.

Tarihe mal olacak bu nadide aşk ve sevdamı, asırlık çınar ağaçlarına kazıdım.

Tımarı henüz yeni yapılmış sevdanın küheylanına binince,

Yar visali bir an önce olsun diye, mola vermeksizin aşk ve şevkle dörtnala yol aldım.

 

Gözlerindeki beni bir an görmezsem, aklım başımdan gider olurum sanki mecnun.

Aşk ve sevdalar yaşanırken, uzun firakları yazmaz asla ve asla hiçbir yasa ve kanun.

Seven işin kolayına kaçmadan, canı gönülden sevmişse sevdiğini,

Sevilen, sevdiğinin gözünde olur her zaman, naz ve cilve abidesi hatun kızı hatun.

 

Seven, sevdiği ile sevda bahçelerinde el ele, kol kola, kumrular misali dolaşınca, mesut olur.

Seven, sevildiğini anladığında, gönül vazosuna rengarenk Muhammedi güller konulur.

Sevdalılar en bulanık akan sevda pınarlarında buluşup elini yüzünü yıkadığında,

Daha bir deli ve berrak akar ve sevda bahçelerini sular, duruldukça durulur.

 

Seven, hatıra defterinin bembeyaz sayfalarına sevdiğinin nur cemalini resmeder.

Her cümlesi birbirinden manidar olan sevda şiirlerinden şarkı ve türküler besteler.

Sevenlerin her canı sıkıldığında,

Aşkın körelmiş bıçaklarını sevdanın en yanık türkülerini mırıldanarak biledikçe biler.

 

Sevenler, sevda ilmini bilenlerce, asla ve asla unutulmaz ve her daim hatırlanırlar.

Sevenler, gerçekten birini canı gönülden sevmişse, sevdiklerinin naz ve cilvesine katlanırlar.

Her insan omuzunda her barı kolay taşıyamaz,

Fakat sevenler, sevda barlarıyla seve seve büyük bir arzu ve heves ile barlanırlar

23/ Kasım/ 2021

  

( Yazdım başlıklı yazı sadeceo tarafından 23.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.