Dayak bu, yemek buldun ye dayak buldun kaç derler, derler de dayaktan kaçamayanda bir dolu masum ve onlara dayak atan bir dolu sapık var aramızda. Bırak insanları, çocukları, hayvanlara bile vururken insan bir düşünmeli. Alın size dayak konusunda saçma sapan bir atasözü daha, bu söz biliyorum ki hanım kardeşlerimizi çok incitiyor ''Kadının karnından sıpayı, sırtından sopayı eksik etmeyeceksin.'' Sevilmesi gereken bir varlığa, dayağı niye reva görürsünüz ki?


Nasıl ki televizyonlarda sunulan programların arasına ''Bu programda reklam yerleştirme vardır.'' diyorlarsa, bu yazıda da parça parça anlatılan olaylarda dayak yerleştirme var.


Üç aylık çocuğunu ağlıyor diye döve döve öldürüyor bir cani bir anne, yetmiyor bir de sobada yakıyor... Böyle kadınları niye evlendirirler ve çocuk sahibi olmasına izin verirler ki? Anlamak zor gerçekten. Bir saçma laftır bir çoklarınız duymuşsunuzdur ''Dayak cennetten çıkmadır.'' derler, cennette dayak ne arasın, sevdiklerine cehennem azabı çektirmek isteyenler dayağa başvurur...


Başka bir kadın, 89 yaşında ki alzhaymır hastası kayınpederini altını ıslatıyor, ortalığı dağıtıyor diye utanmadan, sıkılmadan hem de sopayla dövüyor... Eve gelen oğlu da hanımına değil de babasına çatıyor... Biz de toplum olarak bunları insan filan zannetme yanılgısına düşüyoruz...


Çin'in Şincan Uygur Özerk Bölgesinde, yani Doğu Türkistan da çırılçıplak soydukları bir kızı kırbaçla dövüyorlar... Ama lafa gelince Dünya Ticaretinin en büyük ülkelerinden biri... Bol bol üretiyorlar, iğneden ipliğe her şeyi bütün dünyaya satıyorlar, siz de, bizlerde bayıla bayıla alıyoruz. Bir tek insanlık alamıyoruz bu çekik gözlülerden...


Yozgat’ta Aysel D. bir akaryakıt istasyonun ortasında erkek arkadaşı olduğu iddia edilen Şevket T.'nin yumruklu ve bıçaklı saldırısına uğradı. Talihsiz kadın herkesin gözü önünde dakikalarca şiddete uğrarken istasyon çalışanları ve müşterileri yaşananları görmezden geldi. Şevket T. olay yerinden tesadüfen geçen polislerin müdahalesiyle gözaltına alındı.


Şiddet kesinlikle hiç bir şeyi çözmediği gibi, problemlerin daha da derinleşmesine, sebep olmakta. Yaşanılan dayak olaylarının insanlar üzerinde travmalar yaratması da kaçınılmaz olmaktadır... Dayakları yerleştirdik paragraflara, siz siz olun yine de dayaktan uzak durun... Dayaksız bir yaşamı ve dünyayı sevgi ile kurun...

( Bu Yazıda Dayak Yerleştirme Bulunmaktadır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.