Kahkahalarım var benim.
Haddini bilmez gülüşlerim !
İlkbahar da, yirmi dört saat mutluluğu yaşayan bir kelebeğin kanatların da yüreğim!
Papatyaların beyaz duvağıyla sarı olur benzim!
Çekilir yağmura hüzünlerim,
Rahmetle yad ettiklerim,
Bilirim ki;  kalabalıklar için de beni  duyan, Rabbim!
Yaz akşamlarına imza atan yıldızlar, mührü vurur denize ve bir yakamoz gecenin lacivertliğine!...
Yorgun balıkçıların ağlarına takılan balıkların şaşkınlığıyla doğar güneş!
Düşer bir Sonbahar akşamı ; demini almış ömrümün  sızıyla, sızlanır gençliğim!
Rüzgarın savurduğu yapraklar gibi kırılır umutlarım...
Zemheri de açan gül,
İçin için yanan sevgimin özlemiyle efkarını verir gökyüzüne... Üşür, Kış!
Soğuk duvarlara ;sıcak bir hayalin yorganıyla dalarım maziye... Nemlenir yanaklarım gözlerimin tuzuyla...
Saniye Günal Uyan
( Mevsimler Gibi Hüznüm başlıklı yazı Saniye tarafından 8.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.