Makale / Eleştri Makaleleri

Eklenme Tarihi : 16.12.2021
Okunma Sayısı : 831
Yorum Sayısı : 23
ÖYLE  KAÇAK DÖĞÜŞMEK YOK  ÖNDER 34 !  MADEM  YÜZÜME  SÖYLE  DİYORSUN AHA  SÖYLÜYORUM:

Sen  isim  vermeden  yazmışsın  ben  isim  vererek  yazıyor  ve  kendimi  ifşa  ediyorum.

Uzun  ya  da  kısa  yorum  yazman  benim  için  hiç  dert  değil  ve  olmadı  da. Eğer  olsaydı  şimdiye kadar  aşağı  yukarı  her  yazıma  ve  diğer  tüm  arkadaşların  her  yazısına  kopyalayıp  yapıştırdığın  ‘’ Emeğine  kalemine  yüreğine  sağlık ‘’  cümlesi  sebebiyle  -  aynen  senin  şu  anda  yaptığın  gibi -  seni  engellerdim. Tam  tersine  hiç bir  yazıyı  okumadığını  bile  bile  ‘’  Teşekkür  ederim. Selam  ve  saygılar’’  Diye  cevap  verdim.

Seninle  kişisel  bir  derdim de  söz  konusu  değil. Eğer  öyle  olsaydı  defalarca  beni  engellediğin  halde  sonra  engeli  kaldırdığında  ben  seni  engeller  bir  daha  da  hiç  ilgilenmezdim.

Seninle  kişisel  bir  derdim  olsa inan  bana  hiç  bir  şiirin  güne  filan  da  gelemezdi.  (Burada  dahası da  var  ya  yazmak  bana  yakışmaz.)

Konuyu ‘’Yorum yazarım öz kısa / Bundan sana ne arkadaş’’  Noktasına  getirip de  demagoji yapmana  hiç  gerek  yoktu.  Direkt  bana  sorsaydın  meseleyi  anlatırdım  sana. Eğer  engellemeseydin  aşağıda  yazacaklarımı  yani  olayın  asıl sebebini  direkt  sana  yazardım  mesaj  olarak.

Peki  bu  uzun yorum  kısa  yorum  meselesi  nereden  ortaya  çıktı?

Onu da  açıklayalım  ki  site  sakini  arkadaşlar  meselenin  iç  yüzünü  öğrensinler.

Olay  şu:

Gülüm  Çamlısoy  arkadaşımız  kendisine  onca  dostça-  arkadaşça-  candan  ve  samimi  yaklaşımımıza  ve  yazdığı  tüm  şiirlere  değişik  ve  farklı  yorumlar  yapmamıza  rağmen  sana  yazdığı bir  yorumda  ‘’  Tek  dostum. ‘’  Deyip  sitedeki  diğer  herkesin  kendisine  düşman  olduğunu  söyleyince  ister  istemez  merak   ettim. Senin  bizden  farkın  neydi  ki  bunca  çabamıza  rağmen Gülüm  hanımın  dostu  olamamıştık?

Sonra  baktım  senin  bizden  farkın  onun  yazdıklarının  hepsine  ‘’  Emeğine  yüreğine  kalemine  sağlık ‘’  yazmandı.

Dedim  ki: ‘’ Demek  ki  buymuş ‘’  Ben de  başladım  ‘’ Emeğine  yüreğine  kalemine sağlık ‘’ Yazmaya.  Sırf  arkadaşımız  beni de  dostu  bellesin diye. Yani  sana  özendim.  Bundan  gurur duymalısın  aslında. Ama  dersen  ki ‘’ Emeğine  yüreğine  kalemine  sağlık sözünün  patenti  bana  aittir.  Benden  başkası  kullanamaz.’’  İşte  o  zaman  o  patenti  görmek  isterim.

Yani  olayın  seninle  alakası  var  ise  işte  böyle  bir  alakası var.  Senin  kısa  ya  da  uzun  yorum  yazman  zerre  kadar umurumda değil.  Umurumda olsaydı  ya  da  seninle  bir  derdim  olsaydı dediğim  gibi  çoktan  engellerdim seni.

Eğer  engellememiş  olsaydın  ya  da  bende  telefonun  filan  olsaydı  bunları  yüzüne  de  derdim. Ben  insanların  yüzüne  söyleyemeyeceğim  sözü  arkasından  söylemem.

( Öyle Kaçak Döğüşmek Yok Önder 34 ! Madem Yüzüme Söyle Diyorsun Aha Söylüy başlıklı yazı Sami Biber tarafından 16.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.