Seni İbrâhim'i Yakmayan Ateşinden Sevdim.

Seni Allah 'ın öz nurunda var oluşunu sevdim.
Seni Levh-u mahfuz da ismini yazarken sevincinden çatlayan kudret kaleminden sevdim. 
Seni Adem 'in ruhuna melekler secde ederken sevdim.
Seni Nuh 'un tufanında batmayan gemisinde sevdim.
Seni İdris' in şuan cennette biçilen hullelerde sevdim. 
Seni Yakup 'un göz yaşlarında sevdim.
Seni Yusuf 'u boğmayan  kuyusunda sevdim. 
Seni Yusuf'un zindanında sevdim.
Seni Eyüp 'ün vucudunu kurtlar sarınca onun sabrında ve hastalığında sevdim.
Seni İbrahim'i yakmayan  ateşinden sevdim.
Seni İsmail 'i kesmeyen bıçağında sevdim.
Seni Musa'nın asasında sevdim.
Seni firavuna direnen Maşita' canlı canlı kızgın yağın içinde Allah diyerek can veren Hakka tapan aşkında sevdim. 
Seni Meryem in iffetinden sevdim. 
Seni beşikte konuşan İsa 'ın dilinde sevdim.
Seni Abdullah 'ın alnındaki nurunda sevdim.
Seni Amine 'ın göz bebeginden sevdim.
Seni Rabbi-ul-evvel ayın onikinci gecesinde sevdim.
Seni Cebrail ' beşiğini sallarken o nurdan ellerini öperken semadan akın akın meleklerin Amine'nin evini tavaf ettiğinde sevdim.
Seni Ebû Bekir 'in aşkın da,Ömer 'in adaletinde, Osman'ın  hayasın da , Ali 'in kılıcında sevdim.
Seni uhutda Hamza 'nın cesaretinden Heybetiyle sevdim.
Seni Mekke 'in Fethinde zemzeminde sevdim.
Seni ebabillerin kanadında,  sevdim. 
Seni Mekkeden Medine'nin hicretinde ,senin için açılan o ince uzun yolarında sevdim.
Seni Sevr mağarada Seni görmeye gelen, ve sana zarar verecek diye ona engel olan,  Ebu Bekir 'in ayağını ısıran aşkında yanan o yılanın aşkında sevdim. 
Seni Bilal 'in ezan okuyuşunda ismini anarken diz üstü çöküp ağlayışında sevdim.
Seni kokunu kıskanan güllerde sevdim.
Seni Güle aşık bülbülün ötüşünde sevdim. 
Seni bulutlar arasında yağan yağmurun damlasından sevdim.
Seni rüzgarın sesinde Âşıkların sinesinde sevdim. 
Seni Kur'an 'in her ayetinde, her süresinde ve her cüzünde sevdim. 
Seni kerbelada yezidin karşısında asla pes etmeyen yüreği iman dolu torunun Hüseyin'in akan kanında sevdim. 
Seni kelime Şehadet'e Lailaheilallah Muhammed Resulullah tevhidinde sevdim. 

Sen olmasaydın ben yaratmazdım bu kâinatı ey Resulüm (c.c )
İşte seni kâinatın var oluşunda sevdım. 
Selat selam sana ey iki cihan güneşi.
Seni sevdirene Hamdü senalar olsun..

Fatma Alageyik
( Seni İbrahimi Yakmayan Ateşinden Sevdim başlıklı yazı Fatma Bacı tarafından 19.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.