Eski Yıl Giderken Yeni Yılda Cevabını Bulacak mı Eski Sorular Acaba?

 Soru Cevap - Av. Arb. Bahadırhan Tabak

Yeni yıla yeni bir sayfa açmaktan ziyade içini hoşlukla doldurmak gerek, boşlukla dolduracak isek yeni sayfaya ne gerek var, eski sayfa ile devam edelim bir şeyler değişmeyecekse? Ne dersiniz?

 

Umuda ve özleme eski yılda kavuşamadık ise, yeni yılda yeni bir sayfa açamaya gerek var mıdır acaba? Bu umut adına değil, yeni sayfa açama adına.

 

Kırgın isek eski yılda, yeni yılda kırgınlıklarımızı saracak şifa olacak birisine kapımızı açtık mı yoksa kapattık mı? Yoksa kırgınlıklar dargınlıklar anlamsızlıklar devam etsin diye acımızı çekerek uzağa mı kaçtık?

 

Fırtınada sığınacağımız bir limansa sevdiğimizin gönlü, fırtına durunca terk mi ederiz? Yoksa bir daha ki rüzgâr da biz mi ona liman oluruz acaba?

 

Sevdiğimizi beklerken duraktaki bankta uyurken donmak üzere uyanırken, bir daha donmamak için belemeyerek vaz mı geçeriz? Yoksa belki geç gelir diye yanımıza bir battaniye alarak mı bekleriz? Hem kendimiz için hem de o gelince yolda üşümüştür beraber ısınalım diyerek?

 

Eski yılda yokluğuyla yaşarken o yokluğu seni duvarlara çarparken, yeni yılda bir daha duvarlara yokluğunun çarpmaması için beklemekten vaz mı geçeriz? Belki de yokluk gelişinin habercisidir sancılı acılı olsa diyerek devam mı ederiz acaba?

 

Eski yılda ne yaptımsa boşluğunu hoşlukla dolduramadım gözyaşımla, yanıma çağırdım gelmedi olmadı yani! Şimdi yeni yılda beklemek ıstırabı yeniden yaşamak diye vaz mı geçeriz? Yoksa hata nerede diye düşünerek bularak idrak ederek koşarak yanına mı varırız?

 

Eski yılda özlediğin gelmediyse, yeni yılda özlediğine çok değer verdiğini anlayarak sen özenilmezsin diyerek sevilmeye layık değilsin diyerek acısız terk etmeyi göze alabilir miydik ve özleyerek sevmeye devam edebilir miyiz acaba? Özlemle yanarak, tutuşarak, kavrularak?

Mehmet Aluç


( Eski Yıl Giderken Yeni Yılda Cevabını Bulacak Mı... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.