Pırıl Pırıl Sıfır Taptaze Yeni Yılın İlk Günleri.

 Hoşgeldin Yeni Yıl Strafor Duvar Süsü Fiyatı

Pırıl pırıl sıfır taptaze yeni yılın ilk günleri. Birbirimize az yabancılık çeksek te birbirimizle iç içe yaşayarak, kim kimi tuş ederek yere serecek şimdiden belli değil! İlk günlerde canım ayları sonrasında yandım çavuş ayları devam edecek. Bu böyle neden devam eder bilen olmamıştır. İlk günlerde rahat rahat gülüşürken sonrasında arya giren fitnecilerin yüzünde gül gibi aylar heba olup gidiyor. Mesela:

Ocak Ayı: Yeni nazlı bir gelin gibidir kapıdan nazıyla süzülerek girer, biraz yüzü soğuk olsa da ardında gelecek olan aydan bu soğukluğu kaparak az nezle olmuştur.

Şubat Ayı: Şubat ayı kısadır kısa günün karı olsa da ne kapabilirsek kardır.

Mart Ayı: Çok soğuktur kazma kürekleri yaktırır.

Nisan Ayı: Sıcakların başlama ağaçların çiçek açma ayıdır.

Mayıs Ayı: İşçi kardeşlerimizin ayıdır sıcaktır…

Böylesine arada bir soğuk ve sıcak yüzle olsak ta aramızda sorun yok iken, güzelim yıl bir anda karışır, nasıl mı?

Dünyada bir yer batı Amerika, İngiltere, Rusya falan filan, hararetli bir toplantı. Amerika başkanlık yapıyor.

-Sevgili yandaşlarımız farkındaysanız yeni yılın ayları nazlı nazlı insanları sararken, bizi sarmamasının nedeni olarak bizdeki iştahın yüksek olması nedeniyle sarmadığını söylüyor. Haliyle bu da zorumuza giderken aç kalmamıza insanları sömürmemize engel oluyor. Şimdi bizler ekonomik anlamda bizden başkalarına yüklenerek onları bir güzel sömürmeye başlayalım, ilk önce Türkiye’den başlayalım. Bu aralar çok dikleniyor bize karşı, gerçi gücümüz kalmadı artık, ekonomik anlamda bir çöküşe sürükleyerek…

RUSYA AYAĞA KALKARAK.

-Bu mümkün değil on beş Temmuzda olanları gördünüz, birbirlerine öylesine kenetlendiler ki kendileri bile, kendilerini çözemedi bağlı kaldılar böylece birbirlerine! Bizim nataşalara da artık rağbet etmiyorlar ki gönderelim de aşna fişne ile yoldan çıkaralım.

İNGİLTERE SÖZ İSTEYEREK

-Bu yapacağımız ekonomik çöküş için atacağım adım hiç sağlıklı olmayacak, mesela dolar ve Euro’yu önce indirelim sonra yükseltelim sonrasında ucuzlatalım ne dersiniz?

AMERİKA HİDDETLENEREK SÖZE GİRDİ

-Biz ne diyoruz sayın yandaşımız, aynen bu şekilde yola devam.

ARALARINDA ÇİN TEMSİLCİSİ SÖZE GİREREK

-İzin verirseniz lavaboya gitmek istiyorum prostat varda!

AMERİKAN TEMSİLCİSİ

-Buyurun kısa olsun.

-Tabi sayın yandaşım.

Çinli aslında bir Türk ajanı idi çaktırmayın, babası zamanın bir döneminde ülkemizde bir güzel hatunla evlenerek eniştemiz olmuş, bu evliklerinde bu güzel Türkiye sevdalısı çocuk yani şimdilerde adam gibi adam doğmuştu, hemen kriptolu telefonla merkez bankasını ararken yakalanmamak için yüreği yerinden fırlamak üzere olan TÜRKSAT 5 uydusunun uzaya atılışı gibi hızla çarparak ateşinin yükselmesine sebebiyet veriyordu.

Efendim burada bol keseden bizi yıkmaya çalışıyorlar

Hemen buna engel olmalıyız yoksa hızla sona yaklaşıyorlar

Gereken ne ise yapılsın beni de çok fazla sıkıştırıyorlar

Yok, canım onlar değil bu prostat o olmazsa haber veremem

Attım pros’u geriye güzel bir tat kalsın bize yeter stop

Gelişmelerden haberdar olmak için telefonu saklayarak içeriye girdi.

-Oh öylesine rahatladım ki sormayın gitsin.

 

RUSYA TEMSİLCİSİ

-Sanki nataşa’yı becermiş zevk almış gibisiniz, bu rahatlama bu kadar zevk veriyor mu?

İçinden

-“Sen öyle san salak sizi yıkacağız bu onun sevinci ve sizi yıkılırken görmenin zevkini şimdiden tatmanın hazzı”…Şey aynen böyledir o kadar eziyeti dışarıya atılmasıyla son buluyor.

-Öyle ise memnunsunuz bu sonuçtan?

-Elbette ilerideki sonucunu görünce daha da mutlu olacağım.

-Güzel ileriye dönük güzel sonuçları da mı var?

-Olmaz olur mu Yandaşım, önce haz veriyor sonra gaz, sonra elinde saz çal biraz durma etme naz dercesine!

-Müthiş!

-Evet, önce donsuz sonra fonsuz kalmak gibidir.

-Ben anlayamadım don ne demek?

-Altta kıçımıza giydiğimiz.

-Anladım don fon, uyum içinde oldu!

-Aynen yandaşım. Önce donsuz kalmış gibi olursun, sonra fonsuz kalmanın ıstırabını çekersin sonra rahata erersin.

-Sıkıntı yok o zaman?

-Sıkıntısı olmaz olur mu vardır, önce baskı altına alır seni, sonra başına geçirir kaskı!

AMERİKAN TEMSİLCİSİ

-Siz aranızda ne konuşuyorsunuz? Bize odaklanın artık.

ÇİN TEMSİLCİSİ

-Ben odaklanmayım yandaşım, aramızdaki çekişme var biliyorsunuz yalandan da olsa, bunun kayıtlara geçmesini istemiyorum, ben sizi dinliyorum buyurun.

-Haklısınız yandaşım. Pandemi’ye yeni isimler bularak insanları korkutmaya devam edelim. En son bulduğumuz Omicron varyantından sonra Delta varyantı ve Delmicron’dan sonra yeni isimler bulalım haydi işimiz çok, haydi kasaları açalım içini dolduralım. Her kıtada dolaşalım haydi salın ülkelere mikrobu, sürelim kazancın atını, sür denizlere yatını, al katını, arabanı, giyin kürkten kabanını…

İNGİLTERE TEMSİLCİSİ

-Şiir gibi oldu sayın yandaşım.

-Şiir değil ince fikir yandaşım. Türkiye’de her on kişiden onu şair, onlarla şiirle baş edemeyiz, bize fikir lazım hem de delice fikirler.

ÇİN TEMSİLCİSİ İÇİNDE KONUŞARAK

-Size fikir lazım değil, insanlık lazım insanlık…

Mehmet Aluç


( Pırıl Pırıl Sıfır Taptaze Yeni Yılın İlk Günleri. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.