Aşk ve Hasret Dolu Sözlerim 1

 

Seninle geçecek vakitleri özledim, sen benimle olmayı seçmeyince bende özlemeyi sevdim.

 

Ben seni beklerken gözlerinde kendimi görmek istiyordum, senide gözlerimde kendini görmeni istiyordum olmadı, ikimizde birbirimizi gözlerimizin karanlığına hapis ederek, mutsuzluğun dehşetini gözlerimiz de yansıttık.

 

Aşkımız bakışımızla dallansın yeşersin meyvesini vermesini bekledim, uzanırken elimi çiçeğine elime dikenleri battı, ben güzel dileklerle seninle olurken, sen beni aşkımızı düşünmeden kendini düşünerek, aşkımızın dallarını bir gülümsemeyerek işte kuruttun, meyvesiz bıraktın.

 

Oysa sen bana yakın ol istedim, uzak kaldın gittin, olsun hatıralarımız bana yakın, sen uzakta bundan benden mahrum kalarak bana yakın olmasan da, olur.

 

Konuşmam, sendeki yanlışlığı sen bilmeyerek ya da bilerek bilemiyorum, devam ettirmene son verdirmeyerek, acına fayda etmeyince son verdirtmeyince, bende sustum.

 

Mehmet Aluç


( Aşk Ve Hasret Dolu Sözlerim 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 10.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.