AH ADALET... 
Hakim, Savcı yı HSK ya meslek içi eğitime alın şeklinde ihbarda bulununca görev yeri değiştirildi. İddiaya göre takibi şikayete bağlı bir suçta şikayet olmamasına ragmen 
12 yaşındaki çocuğu tutukluluğa sevk edince hakim A. Ç daha öncede yapılan bariz hatalar sebebi ile  durumu HSK ya bildirdi.. TaYini apar topar Vezirköprü ye çıktı...Oysa mesleki bilgi görgü ve özen yükümlülüğü kanunlarda avukatlarda dahil hukukçular  için önörülmüş ve cezai müeyyidelere bağlanmış kurallardır.. Hakim savcıyı ihbar eder mi? Müvekkil, vekilini ihbar yada şikayet edmiyor mu? 
Eksiklik, İLK Mİ? TEK Mİ? EŞİ BENZERİ YOK MU? Yaratılan Mağduriyetler e, aynı meslek gurubına dahil olanların değil bir de davanın soruşturmanın tarafları açısından bakın bakalım... Muhabere üzerimden istanbul  vilayetinteki dosyanıza temyiz/itiraz gönderiyorsunuz ilçedeki ön büro anadolu İstanbul Çağlayan istanbul adresine dikkat etmediği için birini diğerine gönderiyor ve hak zayıatına yetki süre ve itiraz edilmeslik sınırı ile hak kaybınıza yol açıyor..
İşçisinden senet almış "suç" ama işçi itirazı mahkeme mahkeme dolaşıyor.. En son görevsiz olduğu halde Asliye Ticaret Mahkemesi kesin olarak itirazınızı red ediyor. Tır filosunun sahibi yırtıyor...
Adam Apır Ceza reisi kardeşinin iş yerine hacze gidildi diye koruması ile beraber haciz mahalline gidiyor tekme tokat avukata heyete saldırıyor..
Haberlere göre 700 kusur hakim ve savcı ataması yapılmadan parti yöneticiliği yapmış ama  üyeliklerini sildirmeyi unutmuş.. Aslında. O kadar da önemli değil asıl olan kürsü deyken tarafsızlığı sağlamak  ama Türkiye de şekil(usul) esasdan önce gelir.. Ve tarafsızlık verisi gölgeli kabul edilir.. Adam partili olmasında dudak hareketlerinize bakması daha makbuldür .. Oysa kişisel bütünlüğünü tamamlamış herkes acısındsn  görev yaparken bakmaz gözünün yaşına...
Ahmet Yesevi'den Şeyh Edebali 'den "bak oğul" diye başlayıp, Hz Ömer' le devam eden adalet in tarihsel gerçeklik olarak temsilcileri değilmiyiz? Değilseniz yalansınız.. Yalan
( Ah Adalet başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.